Het was dus zo ver het gala feest. Ik deed mijn nieuwe jurk aan van 50 euro. Ik weet het best duur maar ik heb het van een dure winkel met allemaal gala jurken. Eigenlijk was die iets meer dan honderd maar ik kreeg korting. Want de vrouw die daar werkt is de vriendin van mijn moeder. Maar ja laat ik maar stoppen met opscheppen. Toen ik net bij het gala feest was sprong Naomi meteen op mijn rug en zei, meid wow jij ziet er leuk uit. Toen zei ik jij ook Bffje van me. En toen gingen we lachend naar binnen. Maar ik was vergeten dat Natacha en Julia ook kwamen. Dus een uur later gooide Natacha expres punch over me heen. En ze zei toen oh oh sorry maar niet heus. Nog een uur later ging ik naar buiten ff frisse lucht halen. Maar Natacha en Julia hadden me gevolgd. Julia duwde me tegen een dikke boom aan en toen stompte Natacha hard in mijn buik. En toen zei ze, jij gaat dit tegen niemand vertellen zelfs niet tegen bitch Naomi haha. En toen stompte Julia ook nog in mijn buik maar dan harder dan Natacha. Ik voelde de bloed over mijn mond glijden. En ging in de bosjes zitten wachten tot ik werd geholpen. Door iemand zonder iets te vertellen. Maar iedereen uit mijn klas moest zich zelf voorstellen en zijn jurk laten zien. Maar ik hoorde al dat de directeur zei, en nu is Lisa en toen was het in een keer stil. En je hoorde allemaal geroezemoes.
Maar toen kwam Julia weer en gooide een klein takje je tegen me hand. Toen zei ik, wat heb ik jou ooit misdaan. En toen liep ze gwn weg. Maar toen kreeg ik hoofd pijn en het leek alsof ik overal dode mensen zag en toen viel ik flauw. Toen ik wakker werd zag ik dat ik in een ziekenhuis lag en Naomi stond naast me. Gaat het, zei Naomi. Ja het gaat wel. Toen kwam de dokter en vroeg wat ik allemaal zag voor dat ik flauw viel en ik zei dat ik dode mensen zag. De dokter nam me toen mee naar een kamertje en en toen was het even stil.
JE LEEST
Het Virus
RandomHet gaat over een meisje genaamd Lisa En ze wordt gepest op internet en in het echte leven. Maar toen kreeg ze een virus die alleen zij had dat dacht ze dan. En de rest moet je maar zelf lezen. Maar er zitten wel scheldwoorden in. Srry daarvoor maa...