Het leek wel jaren tot dat de dokter ging praten. Maar toen begon ze een beetje triest tegen me te praten. Je hebt een virus die niemand heeft je wordt onderzocht maar we weten niet of het dodelijk is dat snap je toch wel. Ik zei ja maar toen vroeg ze ook nog wat er daar voor was gebeurt. Maar ik moest het wel zeggen misschien dat ze dat nodig hebben bij iets ofzo. Nou ik word gepest op school en ze hebben allebij in mijn buik geslagen. En bloede je, vroeg de dokter. Ja er gleed bloed uit mijn lip. Nou ik moet je helaas nog een keer in je buik slaan en als er dan ook bloed uit je mond glijd kan ik die onderzoeken dus ben je klaar voor dan krijg je ook een tientje. Ehm ja ik ehm....BAM. Ze had in mijn buik geslagen en ja er gleed bloed uit mijn mond. Zeg veegde het af met een papiertje en liep weg. Maar daar voor gaf ze me een tientje. Die helaas nu een beetje onder mijn bloed zat. SKADUCH BOEM PATS....... Hier mannen hier. De dokter die mijn bloed had meegenomen was dood gegaan. Meteen in de gang, ze zette nog geen een stap. Dus dat tientje kan ik wel kapot scheuren want anders dood ik nog iemand. En die mannen stonden in de gaspakken stonden er al voor de zekerheid. Dus toen ze binnen kwamen grepen ze me hard bij mijn armen en TSJAK er ging een spuit in mijn rug en ik viel in slaap. Toen ik weer wakker werd lag ik in een rare glazen buis. Ik zag alleen dokters om me heen. Ze waren allemaal drukke dingen aan het doen. Maar mijn ouders waren er niet niemand die ik kende. Toen verliet elke dokter de kamer waar ik zat behalve de mannen in de gaspakken. Ze trekte me weer mee dit keer zonder spuit. Ze pakte het papiertje die die ene dokter vast had die dood is gegaan. Ze onderzochten het en ze schrokken allemaal. Toen zei ik ga ik dood. Hun zeiden toen, Jij gaat niet dood alleen andere mensen die dichtbij je bloed staan. Hoezo wat doet mijn bloed dan. Er zitten rare kleine beestjes in je bloed en als die ergens uit je lichaam komen gaan ze staan maar dat zie je niet. En dan gaan ze af op andere mensen die bij je bloed staan en dan gaan ze in hun huid en bijten een belangrijke addertje kapot. Kunnen jullie me nog wel helpen. Ja ehm dat moet dan wel snel want over een week kun je een raar monster worden die mensen eet. En als ik bijna dat monster word wat gebeurt er dan met me. Ze zijn nu al bezig met een groot heel groot hok met een dak want als je dat monster bent kun je hoog springen en goed klimmen. Kunnen jullie me dan nog helpen. We gaan wel voorzichtig dingen met je proberen. Maar hoe kom ik aan dat Virus. Dat weten we nog niet meid maar daar komen we snel genoeg achter. Paar dagen later toen ik nog in het ziekenhuis lag brachte ze me naar een glazen kamer die onbreekbaar was. Zodat mensen me konden opzoeken zonder dood te gaan. Ineen voelde ik een paar dikke haartjes op mijn buik en er kwamen steeds meer. Iedereen die voor de glazen kamer stond rende gillend weg zelfs een van de mannen met die gaspakken. Zonder dat ik het merkte maakte ik rare geluiden.
JE LEEST
Het Virus
RandomHet gaat over een meisje genaamd Lisa En ze wordt gepest op internet en in het echte leven. Maar toen kreeg ze een virus die alleen zij had dat dacht ze dan. En de rest moet je maar zelf lezen. Maar er zitten wel scheldwoorden in. Srry daarvoor maa...