Pov Rein.
Prinses Kaylee wat was ze mooi in het echt.. Ze word bijna achttien dan moet ze trouwen. Een raar gevoel ontsnapt mijn lichaam. 'Eh Rein waar denk je aan' zegt Daan die mij Een tik geeft, " niks" ik sta op en loop door de straten. Mensen staan in lange rijen. Ik tik een oude vrouw aan. " sorry voor het storen maar wat is hier aan de hand?" Ze kijkt mij enthousiast aan. 'De deuren van het koninklijk huis gaan open, ze lopen langs ons heen en nemen mensen in hun armen en beantwoorden vragen' ze kijkt glimlachend. " komt de dochter ook ?" Ze knikt hevig. 'Maar ze blijft niet lang ze moet opzoek naar haar droom prins' meteen zakt mijn hoofd in. Opeens voel ik iemand vol tegen mij aanlopen. "Moeilijk he uit je ogen kijken" geïrriteerd kijk ik op. 'Oh sorry' ik kijk recht in de ogen van Kaylee die een stap naar achter doet. "Kaylee !!" Enthousiast druk ik haar in mijn armen. 'Hoe gaat het met jou en de jongens' ik knik en besef dan dat ik antwoord moet geven. " ja goe-" ik word onderbroken door een kuchje van haar vader. 'Kaylee we moeten door' zegt ie geïrriteerd.
Pov Kaylee
"Is goed" ik zet een klein lachje op naar rein en Loop met mijn vader weg. 'Niet meer tegen die jongen praten het is een straatrat, en arm' zegt ie terwijl hij naar mensen zwaait. Ik kijk naar achter Rein staat er niet meer.. Hij heeft het gehoord..