Pov Kaylee
' trek je niks aan van die man! Hij heeft iets in zijn hoofd zitten. Gebeurt het niet zoals hij wilt is ie boos ' zegt mijn moeder terwijl ze nog een kopje thee in schenkt. ' ik ga maar eens koninklijke hoogheid ' zegt Tim die een kus op mijn hand geeft en ook mijn moeder gedag zegt. Daarna loopt ie zowat door Rein heen de deur uit. Ik merk aan alles dat Rein enorm onzeker is geworden door dit etentje. " Rein slaapt hier vanavond mama, gewoon als vrienden " ze kijkt mij met een twijfeling aan. ' je weet dat ik dan ruzie krijg met je vader lieverd, andere keer ? ' ik voel de woede opkomen. Waarom kan ze nooit een keer tegen mijn vader in gaan. " Nee niks andere keer? Elke keer word er rekening gehouden met wat vader wilt, ik heb eindelijk een paar vrienden gemaakt. Pakken jullie dat nu ook al van mij af ? " geïrriteerd sta ik op en loop door naar mijn kamer.
Pov Rein
" sorry mevrouw, ik had nooit moeten komen.." ze kijkt mij aan en schud d'r hoofd ook al weet zij ook dat dit allemaal door mij komt. ' Ben je gek? Dit is al lang zo.. ' een verdrietige toon zet ze aan. ' er is altijd wel wat tussen kaylee en haar vader, ze begrijpen elkaar niet ' ze staat ook op. ' ik zou zo was kussens brengen, verstop je als je iets hoort alsjeblieft dan word het ons geheimpje tegenover haar vader' ze knip oogt en roept de bediende. Ik knik dankbaar.