3-S.U.

74 5 0
                                    

Dalya:

Bunun ne işi vardı burda şansa bak. Birden ikimizde konuşmaya başladık " senin ne işin var burda, hayır senin ne işin var burda" dedik. Sonra ben susup o konuşmaya başladı " ben buranın patronuyum ya sen sadece bir çalışan " dedi. Aslında haklıydı , sadece bir çalışandım ama bu kendimi savunmayacağım anlamına gelmezdi . Ondan cevap vermeye hazırlanıyordum ki arkamdaki kapı açıldı ve benden bir karış uzun, saçları beyazlamış, takım elbiseli birisi geldi.

Güney onu görür görmez beti benzi atmıştı demekki önemli bir insandı adam konuşmaya başladı hafif kızgın bir sesle " ne oluyor burda bu gürültü ne " dedi. Ekin konuşmaya başladı sanki hep bu anı beklemiş.
" amcacım sana konuyu hemen açıklayım, ben bu kızları işe aldım sonra güney bey gelip kızı azarlamaya başladı sonrasını biliyorsun zaten " dedi.

Sonra adam başakla bana bakarak bakıp " kızlar gelin benle " diyip odadan çıktı. Bizde onu takip etmeye başladık. Bize birkaç soru sorduktan sonra konuşmaya başladı
" kızlar buraya uygunsunuz burda çalışabilirsiniz ama sizi 1 hafta denicez eğer bir sorun olmasa bizimle birlikte çalşıbilirsiniz " dedi

Buket sevinirken, ben sevinmekle üzülmek arasında kalmıştım işe ihtiyacım vardı ama beni kovduran bir insanın iş yerinde çalışmak baya garipti. Ben bu düşüncelere dalarken bir adet buket beni kolumdan tutup ayağa kaldırdı ve birlikte dışarı çıkıp az önceki odaya döndük yani güneylerin olduğu odaya. Tabi güney bey hemen konuşmaya başladı " kovuldunuz dimi bir daha buraya gelmiceksiniz " dedi

Arkadan gelen adam benim söyleyeceğim şeyi söylemişti " hayır kovulmadılar bu kızlar bizimle birlikte çalışacak " dedi güneyin üzüldüğü her halinden belliydi ayy götüm sanki burda çalışmak çok istiyorum. Şu havalara bak ya mal.

Artık burda durmak istemiyordum ondan.Bir anda konuşmaya başladım başka bir deyişle sessizliğin içine ettim " izninizle biz çalışmaya gidelim" dedim yeni patronum ' tamam ' dermiş gibi kafasını salladı bizde işimize geçtik

Güney :

Ben bu ekini öldürmem lazım bana sormadan işe birisini almış sinirden ne yapacağımı şaşırmıştım sonra babam içeri girdi kızgın gibiydi " ne oluyor burda bu gürültü ne " dedi yine ekin konuşmaya başlamıştı ama onu dinlemedim bile ben sadece şu kıza odaklanmıştım ne kadar da yüzsüz. İnsan geldiği şirketin ismine bakar.

Ben böyle düşüncelere odaklanırken babam kızları kendi odasına götürmüştü babamlar dışarı çıkar çıkmaz ekinin boğazına yapışmak istedim ama maalesef yapamadım eğer yapsaydım küçük çocuklar gibi ispiyonlardı beni.

Ama hemen konuşmaya başladım tabikide " lan olmayan beynine sıçtığımın sen bana sormadan nasıl birini işe alırsın " dedim sinirle o kıza sinir olmuştum ve sinir olduğum kişileri etrafımda istemem ama maalesef ekin buna dahil değildi çünkü onu babam koruyordu. Kendi oğlu duruyorken onu koruması baya sinir bozucu bir şey.

Ekin hemen cevap verdi tabi yapmacık bir şekilde " aaaa kuzen ne var bunda ha sen işe aldın ha ben ne değişecek dimi ama hem kızlar baya taş yani baştan söyleyeyim esmer olan benim " dedi. Bende direk cevap verdim " ben çalışanlarla ilişkiye girmem " dedim cidili bir şekilde. Ama ekin susmayı tercih etmediği gibi konuşmaya başladı " ama kuzen geçen asistanınla neler yaşadığını sadece sen ve ben biliyoruz unutma " dedi şerefsiz konuşmak istiyordum ama bu sinirle konuşmam onun için hiç iyi olmaz ondan sadece sustum.

Ve oturup beklemeye başladım 5 dakika sonra gelmişlerdi babamlar. Kendimi durduramayıp kovuldunuz dimi bir daha buraya gelmiceksiniz " dedim ama sonuç iyi olmadı babam gelip herşeyi söyledi. Yani bu kızla biraz uğraşıcam...

Selammm, çook uzun süreden sonra yine birlikteyiz 😃 bu bölüm kısa oldu maalesef 😞 birde büyük bir karışıklık olmuş dalyanın arkadaşının ismi buket karar verilmiştir 😃 (multi de ekin var)
Görüşmek üzere...

SON UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin