Bölüm1

228 31 10
                                    

ARKADAŞLAR İLK 7 BÖLÜM GİRİŞ KISMI.7. BÖLÜMDEN SONRA OLAYLAR GELİŞİYOR LÜTFEN İLK BÖLÜMÜ OKUDUKTAN SONRA BIRAKMAYIN SONUNA KADAR OKUYUN GERÇEKTEN  BEĞENECEKSİNİZ



Bu sabah yine beşinci kez çalan alarmımı tutup yere fırlatacakken annemin kalksana Yağmur diye bağırmasıyla vazgeçtim. Neden mi? Bağırmadı resmen haykırdı kadın. Sinirliydi galiba tabi sinirlenmesine sebep olan kim? Tabikide ben. Annemin haykırışından sonra hemen kalkıp üzerimi giyindim ve kahvaltı yapmak için aşağı indim ama sabahları canım bişey istemediği için masaya oturmamla kalkmam bir oldu. Annemle babamın hayırdır bakışlarına gözümü devirip odama çıktım. Okuldan geldikten sonra bir yere fırlattığım çantamı zar zor bulup hazırlamaya başladım. Hazır çantamı hazırlarken size kendimden biraz bahsedeyim bende sıkılmamış olurum.Ben Yağmur. Yağmur Özgül  atlas kolejinde son sınıf öğrencisiyim. Annem Meltem tam bir iş kadınıdır hayatta boş boş durmaz kendine ait kocaman bir şirketi var gece gündüz onunla ilgilenir. Babam Murat o da tam bir iş adamı. Bense bunlarla hiç ilgilenmiyorum çünkü okul bittikten sonra Amerika'ya gidip orada özel bir eğitim alıcam sonra Türkiye'ye geri dönüp kendi iş yerimi açıcam. Tabiki arkadaşlarım Eda, Beyza,Derin Mert ve Mustafa'nın yardımıyla.Size bir sır vereyim mi? Beyza Mustafa'yı Derin'de Mert'i seviyor. Bende Edayla birlikte sap sap takılıyorum. Neyse kendimi bu kadar tanıttığım yeter heralde bir an önce evden çıkıp servise yetişmem gerek haftanın ilk gününden okula geç kalmak istemem. Gerçi devamsızlığı çok fazla dert edinmiyorum çünkü okul Mert'in olduğu için pek sıkıntı olmuyor. Mesela bu güne kadar benim devamsızlığım 73 'ü geçti. Saolsun benim canım arkadaşım anne ve babasına yalvarıp beni bu durumdan kurtarıyor. Ayy yerim ben onu. Derin duymasında. Herşeyimle hazır olduktan sonra aşağı indim babamdan bi  ikiyüzlük annemdende bi yüzlük kapıp dışarı çıktım. Off ya artık okula servisle değil yürüyerek gitmek istiyorum çünkü  yürümeyi çok seviyorum.Yok yok akşam olsun direkt babama servisten ayrılmak istediğimi söylicem eminim o da bu kararıma saygı gösterecektir. Çok şükür servis geldide bende bir an önce atlayıp okulun yolunu tuttum. Okula geldikten sonra bizimkilere baktım kantinde oturuyorlardı bende yanlarına gidip oturdum.  Ortada mükemmel bir sohbet vardı ve herkes pür dikkat Mert'i dinliyordu. Okula gelmeden önce Mert'in yanına bir kız gelmiş. Ona uzun zamandan beri kendisini izlediğini ve çok beğendiğini söylemiş. Mert'e kızın adını sordum ama bana söylemedi. Sadece bizim okuldan biri diyerek konuyu kapattı. O anda Derin kendisini iyi hissetmediğini söyleyerek yanımızdan ayrıldı. Ben Derinin arkasından bakarken biri dikkatimi çekti. Çocuğun biri bana bakıyordu. Galiba daha önce o çocuğu okulda görmemiştim belki de yeniydi. Benim anlamadığım niçin bana bakıyordu. Önceleri pek önemsememiştim taki bugünün öğle arasına kadar...


Rüyamda SakladımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin