Sınıfa iki tane çocuk girdi. Yine ders bölünmüş oldu ve tabiki Süleyman hoca küplere bindi. Sizde kimsiniz diye sorunca nakille bu okula geldik müdür sınıfımızın burası olduğunu söyledi. Tamam geçin boş bir yere diyerek derse konsantre olmaya çalışan Süleyman hoca yine herzamanki gibi başarısız oldu. Serbestsiniz dedi ve masasına oturdu. Sınıfta bir benim yanım birde Eda'nın anı boştu birisi benim yanıma oturunca diğeride mecburen Eda'nın yanına geçti. Ben sırada telefonumla uğrasırken merhaba ben Ali diyerek kendini tanıttı. Bende yağmur tanıştığıma memnun oldum. Senin hiç akadaşın yok mu yani tek başına oturuyorsun ya onun için söyledim. Ali'ye bakarak Beyza Derin Eda ve Mustafayı gösterdim. Bak bunların hepsi benim en yakın arkadaşlarım yalnız oturmamın sebebi ise yan yana oturunca çok konuşuyormuşuz bu yüzden bizi beraber oturtmuyorlar.Ha birde Mert var bugün gelmedi ama yarın gösteririm diyerek ekledim. Tam bu esnada zil çaldı hadi bizimkilerin oraya gidelim hem onlarlada tanışırsın dedim. Şey ben gelmesem. Neden? Daha kimseyi tanımıyorum ya bişey söylerlerse...derken sözünü kestim merak etme bizimkiler öyle biri değiller dedim biraz ikna olur gibi oldu. E hadi ama tenefüs bitecek seninle uğraşam dedim ve kolundan tutup bizimkilerin oraya doğru sürüklemeye başladım. Tam merdivenlerden aşağı indik ayağımı bahçeye bir attım birde ne göreyim Burak sinirli sinirli yanıma doğru geliyor. Ali'nin kolunu dahada çekiştirerek bizimkilerin oraya ulaştık.çok şükür bunuda atlattım diyerek derin bir nefes aldım. Bu sefer Burak karşıma geçti. O esnada Mustafa Aliyle konuşuyordu. Mustafa tanımadığı birisiyle bile hemencecik konuşan birisiydi yani bana göre çok cana yakındı. Mustafa başına bir çevirdi ve tabiki Burağı gördü.bakın ben bu çocuğu birseye benzeteceğim yeterse yeter ne bu böyle ya derken bana dönerek kız yağmur bu çocuk sana mı bakıyor yoksa bana mı öyle geldi dedi. Hemen Eda'ya bakıp kaş göz yaptım.Eda, mustafa sende ne kadar abarttın ya. Kız nerden bilsin Ali'ye bakıyordur bu kim diye dedi ve konuyu toparladı. Eda ayak ustünde 40 yalan söylerdi yani buna eminim. Kim diye merak ediyorsa gelsin tanışsın kendimi avlanacak keklik gibi hissediyorum derken Ali Allahım nasıl bir espri diyerek kahkaha atmaya başladı.bizde ardından. Mustafa aliye dönerek sizi çok sevdim bundan sonra hep beraber takılıyoruz ona göre dedi. Ali başını onaylar biçimde sallayınca arkadaşlığımız başlamış oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyamda Sakladım
Teen FictionYağmur kendi halinde genç bir kızdır.Kendinden başka 3 kız ve 4 erkek arkadaşı olan ve arkadaşlarından hiçbir şey saklamayan biri olup bir gün gördüğü rüyasıyla hayatı biran da farklı bir şekil almıştır.