Ploaia

18 8 2
                                    

- Ce s-a intamplat, Render?

- Ploaia, alteta. A inceput sa ploua cu galeata afara, lumea noastra incepe sa se dizolve la fel ca si garda noastra. Ce este de facut?

- Du-te in sat si spune-le oamenilor sa nu se sperie. Este doar o ploaie care in curand se va termina.

Printul Andrews, a intrat suparat in camera unde stateau Thania si Mary.

- Ce s-a intamplat?, zise Thania.

- Ploaia, ...ne dizolvam.

- Ce e de facut?

- Nu stiu. Nu putem controla natura. Acum 15 ani tatal meu a murit din cauza unei ploi, salvand niste cetateni. Este o legenda care spune ca vor veni doua fete carora li se va da puterea naturii, iar ele vor trebui sa o controleze si asa nu o sa mai ploua, dar alesele n-au venit inca, mi-e teama sa nu mai pierd inca o data sute de cetateni nevinovati.

Fetele se uitara una la alta si ii zisera altetei:

- Scrie in legenda ca alesele trebuie sa intre printr-un oarecum portal?

- Nu, nu cred... De ce?

- Ne gandeam ca poate noi suntem alesele din cauza ca atunci cand veneam pe drum, in spatele lui Mary apareau flori, iar eu cand atingeam copaci, apareau frunze pe crengi.

Printul sari si tipa:

- Da, normal... probabil o voi chema pe cea mai inteleapta femeie de prin imprejurimi, ea ne va zice totul.

Fetele de zahărUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum