Femeia Înteleapta

14 7 0
                                    


După ce au plecat cei patru catre femeia inteleapta, ploaia s-a mai domolit, dar tot ploua, puteai auzi cum se dizolvau copacii de trestie.După putin timp au ajuns la casa Femeii Întelepte, generalul printului a ciocanit la usa casei ei. În timp ce noi așteptam, se auzea târsâitul papucilor de casa de după usa grea de lemn. Intr-un târziu ușa se deschise cu un scârțait greoi si prin deschizatura ușii îsi facu aparitia o doamnă frumoasa, cu părul alb, cu niste ochelari mari care priveau acuzători.

-Buna ziua, Altetă! Ce vă aduce pe aici? a murmurat femeia.

-Putem intra?

-Sigur!

Thania, Mary, Alteta si generalul  au intrat in micuta camera in care scartaia parchetul. în cameră era o canapea roșie, zgăriata de pisica, o masuta pe care stateau cateva ziare si niste cani cu apa de zahar.Cei patru s-au asezat pe canapea iar Femeia Înteleaptă si-a  luat un scaun micut si verde.

-Vă mulțumim ca ne-ați primit!

-Cu mare placere! Ce va aduce pe-aici?

-Am vrea sa va întrebam despre o legenda.

-Despre ce legenda?

-Legenda aceea care spune ca vor fi două alese care vor avea puterea  naturii. Se poate sa ajunga aici printr-un portal?

-Exista multe mijloace prin care alesele sa vina aici.

Printul Andrews se uitara la cele doua fete .

-Bun. Cum stim care sunt alesele. adaugă alteta.

-Dupa un apus de soare si un rasarit cele alese vor avea puterile.

-Multumim penru informatii!

-Cu mare placere ! Sa mai treceți pe la mine!

Cei patru iesiră din micuta casa si pornira spre castel.


Fetele de zahărUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum