5. Obavy

1.1K 63 5
                                    

,,Jsi v pohodě?" Nade mnou se sklání Newt s ustaraným obličejem.

,,Jo, proč?" Zeptám se ospale, mezitím co si mnu oči.

,,No...mluvila si něco ze spaní a taky si sebou strašně cukala." vysvětluje mi bloňďák.

,,Jo...ehg totiž..."vybavím si z jakého snu jsem se vlastně probudila. ,,Je mi fajn." ujistím ho nakonec.

,,No, když to říkáš, tak já jdu. Mává na mě Alby, abych za nim šel." Usměje se a odchází pryč.

Z pohledu Newta:

Už jsem byl dávno vzhůru, jen jsem tak polehával ve své "posteli". Najednou jsem si všiml, že se vedle mě něco hýbe. Když jsem se tedy otočil na bok, zjistil jsem že to něco je někdo, konkrétněji Amber. Házela sebou ve své síti. Celá se klepala a něco mumlala.

Po chvíli jsem se ji rozhodl vzbudit, jelikož to vypadalo, že má nějaký nepěkný sen.

,,Am." Třásl jsem s ní ve snaze jí probudit. ,,Amber." Řekl jsem hlasitěji. ,,Probuď se!" V tom otevřela své modré oči, které mě vyjeveně sledovali. ,,Jsi v pohodě?" Zeptal jsem se raději, protože měla výraz jako kdyby viděla Rmuta.

,,Jo proč?" ospale si rukama promnula obě oči.

,,No...mluvila si něco ze spaní a taky si sebou strašně cukala."

,,Jo...ehm, totiž... je mi fajn." odpoví mi, ale moc se mi jí to nechce věřit.

,,No, když to říkáš, tak já jdu. Mává na mě Alby, abych za nim šel." Nechal jsem ji ať se rozkouká a došel jsem za Albym.

,,Něco potřebuješ?" Zeptal jsem se.

,,Jo jde o Amber." řekl Alby.

,,Snad něco neprovedla?" To byla první věc, která mě napadla, když jsem viděl jeho obličej.

,,Ne to ne..."ulevilo se mi, nechtěl jsem aby se ta holka dostala do nějakejch problémů. ,,...jenom jsem zaslechl jak si pár placerů o ní povídaj a nebyli to zrovna hezký věci." zamračil se a přitom pozoroval Am jak s Chuckem míří do jídelny.

,,Co o ní říkali?!" Zeptal jsem se po chvíli naštvaným hlasem.

,,Hele klídek." Alby se podíval jak zatínám ruce v pěsti. Povolil jsem. ,,Jsem si jistej, že ona se o sebe dokáže postarat, přijde mi docela odvážná a když přijela v kleci, rozhodně nekřičela hrůzou jako Minho." Tomu jsme se oba zasmáli, ale pak jsem se zase vrátil do reality a začal jsem mít o ní obavy. Přece jenom, je tady mezi padesáti nadrženými kluky.

,,Možná je odvážná, ale co když ji někdo zatáhne do lesa, nebo..." Alby mě přerušil.

,,Newte nech si ty svoje ochranářský sklony, ona to zvládne i když..." Vůdce Placu se na mě podíval. ,,Je pravda, že by na ní někdo měl dát pozor, jen pro jistotu." Usoudí nakonec.

,,A kdo? Podívej se na ně Alby!" Ukázal jsem na několik kluků, kteří zapískali, když kolem nich prošla Amber. Ta se na ně jen otočila s vražedným pohledem. ,,Nemůžeš jim jí svěřit!" naléhal jsem.

,,Máš pravdu." uznal Alby ,,Takže jí budeš hlídat ty." Ukázal na mě prstem.

,,Proč já?" Ohradil jsem se. Ale možná by to nebylo tak špatný. Prolétlo mi hlavou.

,,Protože u tebe mám jistotu, že ji neodtáhneš někam do lesa a tam ji neznásilníš."

,,Fajn, ohlídám si ji." Řekl jsem a chtěl ukončit tuhle debatu, ale v tom si mě Alby ještě přitáhnul za lem trika a pohorozil mi.

Labyrint :  První holkaKde žijí příběhy. Začni objevovat