HASTANE (Bölüm 7)

141 10 5
                                    

Merebaaa...Bem Eylül'ün elindekini bıçak değilde silah olarak değiştiriyorım.Hani bana öyle daha mantıklı geldi.

Bu arada tüm teoga girenler işallah sınavınız güzel geçmiştir.Amin...

Medyada çok tatlı bu arada .Kuşcuklar.Ben zaten tüm hayvanları başta kedi olmak üzere çok severim.Ve eve tek bir hayvan girilmesine bile izin verilmiyor.Ah ebebeyinler...

İyi okumalar...

Eylül gerçekten çıldırmış bir kızdı.Ve bende Eylül'ü kıskanıyodum.Kahretsin.Hangi insan onu kıskanmaz ki?Bi kere Kaan'la çıkıyo.İşte işin acı noktası.Günahını almayım güzelde kız.Banada ayıp olmasın canım bende güzelim yani.

Ne anlatıyorum ben???

Eylül silahı bana doğru tuttu.Tam bu sırada Kaan içeri dalı verdi.Eylül içeri girince kapıyı kapatmamıştı.Kaan "Eylül yapma." Dedi.Eylül aldırmadı.Elini tetiğe doğru ilerletti.Gözünü kapadı.

Mutfaktan Ada geldi.Silahı görünce birden elindekileri düşürdü.

Son saniyelerdi.Eylül tetiğe yavaşça basıyordu.Ve evet artık ölecektim.Eylül tetiği çekti.Gözü hala kapalıydı .Kağan birden önüme doğru fırladı.5 kere bastı tetiğe Kaan 'ın görmeden bastı.

Durdu birden.Kaan'ı görünce ona doğru yaklaştı sonra koştu.
hızlıca.Silahıda almıştı evet kanıt bırakmayacaktı.Öyleyse benim yaptığım mı düşünülecekti ?Kağan söyleyecekti belki gerçekleri ama o söyleyene kadar ben ırada bekleyemem hayır kaçmayacaktım ama...Yapmıycaksın Sedef .

Ada ev telefonuna doğru koştu.Acil servisi arıyordu büyük ihtimallle.Kaan'ın karnından kanlar akıyordu.Koşarak dolaptan gömleğimi aldım ve Kaan'ın karnına doğru bastırdım.

Ambulans yalaşık 5-6 dakika kadar sonra geldi.Ambulansta Kaan'ın söylediği tek söz Sedef olmuştu .

Kaan'ın annesini aradım.Herkes orada bekliyordu.Bir an ameliyatta benim olabileceğim aklıma geldi.İçimdeki kin,nefret ve bir yandanda Kaan'a olan aşk,sevgi duyguları giderek büyüyordı.Eğer beni duyuyorsa derdimki ona "Sana aşığım deli gibi.Gece gündüz olmasın ,vakit hiç geçmesin umrumda değil ben sadece seni sevmek istiyorum,sana aşık olmak,böyle bir ömür bakmak.Gözlerimden akan her damlada sen yanımda ol,yine dudaklarımdaki gülücüğümde sen yanımda ol,bana "sevgilim" de , öp ,kokla
Ama orda yatma tamam mı?Yatma ses ver ses.Seni seviyorum çok."derdim.Ne güzel hayaller.

Biz ne haber çıkacak diyek beklerken bir polis gelip "Sedef Urgan hanginiz?"diye sordu bende kendimi belirttim.Çok güzell evet tahmin ettiğim gibi.

Beni götürüyorlar.

****************Sorguda***************

"Evet Sedef URGAN şimdi biz sana sorılar soracağız ve sende yalan söylemeden dürüstce cevap vereceksin eğer böyle yaparsan cezan yarısına indirilecek.Evet senin olmama ihtimalin yüksek ama Eylül ARSLAN'ın sorgusunda senin olabilecreğine dağir şeyler var.Evet bir kanıtı yok ama öyle olduğunu iddia ediyor.Bizde senide sorguya çekmek istedik."

"Tabi sorun ama şunu bilinki ben yapmadım zaten Kaan uyandımı her şey açığa çıkacak."

"Bak Sedef bizim işimiz burda adaleti sağlamak kötü bir niyetimiz yok.Şimdi bide olayı senin ağzından dinleyelim."

"Ben evdeydim arkadaşım Ada ile o mutfaktaydı sonra kapı çaldı Eylül geldi.Silahı bana doğru tuttu bu sırada kaan içeri daldı.İşte tam beni vuracakken önüme atladı."

KÜLKEDİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin