~3~

48 3 0
                                    

POV Rachel

Met mijn telefoon in mijn hand lig ik op de bank. Mijn ouders waren weer eens vet weg, en Luna namen ze altijd mee. Want ja, Luna zat op de basisschool, dus dat maakte niet uit als ze lessen miste. Ik daarintegen mocht geen enkele les missen, maar zodra hun een week of 2 weg waren, meldde ik me ziek als het me teveel werd. Ik keek op Whatsapp en opende de groepsapp.

H4A Squad😈 Leden [16]

- Ricardo
- Nathan
- Dylan
- Matthew
- Naomi
- Demi
- Esmé
- Max
- Ryan
- Bodine
- Jade
- Caleb
- Lydia
- Rein
- Emma
- Ik

Demi: 'Met wie was Rein ook alweer project voor Levensbeschouwing?'

Rein: 'Demi hou je bek.'

Ricardo: 'HIJ IS DIKKE PROJECTMAATJES MET RACHEL HAHAHAHA'

Mijn mond valt open. Ik? Een project samen met Rein? You got to be kidding me.

Rein: 'Ook jij Ricardo, bek houden. 😒'

Ik: 'Nou nou, veel gemist. Welk project? 😂'

Rein: 'Idk, ga naar de docent en vraag. Sukkel.'

Emma: 'Rein die even normaal! Denk je dat dit leuk is voor Rachel? Werken met de arrogantste jongen van de klas. Jezus, wordt eens volwassen.'

Ik: 'Thnx Em, maar hij heeft altijd al zo tegen me gedaan. 😘'

Rein: 'Heb je wat te klagen dan? Ga nou ook niet doen alsof Emma je beste vriendin is, je hebt geen vrienden klaar.'

Na nog gesprekken te lezen gehebben tussen de jongens springt mijn chats op 1. Ik open het appje. Van Rein. Nou, wat leuk weer.

Rein: 'We beginnen morgen na school aan het project, maar onthoud, ik wil niet gezien worden met jou.'

Ik: 'Don't worry, denk je ik wil gezien met jou worden? Laat je niet lachen. Ik ben Lydia niet.'

Als ik zie dat hij aan het type is blokkeer ik hem en ga ik offline. Nou wat heb ik er toch zin in, morgen die dag om de hele dag tegen Rein aan te kijken. Zowel op, als na school. Zuchtend laat ik me achterover vallen op bed.

I Change The Boy ~RVD~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu