6. část- Poslední růže (part 1)

10.9K 338 5
                                    

Filip mi dal ruku na pusu.
"Nekřič tolik, uslyší tě!"
Jen jsem se mu podívala do očí, štěstím jsem začala brečet.
"Neplač, lásko. Už to bude jen dobré.. Karin, asi bys něco měla vědět.."
"Co?"
"To kvůli mě jsi tady!" Vstal a praštil pěstí do zdi. "Jsi tu kvůli mě, protože jsem Jakubovi kdysi něco dlužil a ještě jsem to nesplatil. Musel jsem se k nim přidat, jinak by to neskončilo jen u škrábnutého ramene a únosu. Mohli by ti ještě víc ublížit. Pokus se ho poslouchat, možná ti nic neudělá.. promiň." Přišla jsem k němu, pohladila po tváři a políbila. V tom vtrhl do pokoje, "pokoje", Jakub. Filip mě schoval za sebe. Přišli nějací goriláci, dívala jsem se na Jakuba, jeho tělo, tvář.. sakra. S tím musím skoncovat. Ucítila jsem na zádech dech. Otočila jsem se, za mnou stála dvoumetrová gorila. Dal mi pěstí, že jsem přelítla skoro přes půl místnosti. Za vlasy mě vytáhl na nohy, začala jsem křičet. Filip se na mě podíval.
"Ne!" Zakřičela jsem když jsem viděla jak Jakub silně praštil Filipa. Opičku jsem kopla do koulí. Přiběhla jsem k Filipovi a klekla si k němu.
J "Takže to je ta vyvolená? Tvoje holka a naše kur*a, jo? Pche, stejně ti už k ničemu nebude."
Vytáhl zbraň a namířil na něj.
K "Ne, počk... auuu, do prdele. Au!!"
J "Do prdele ženská, co se tam pleteš?!?!"
F "Karin! Jsi v pořádku?! Tvoje rameno! Ty zmr*e, ty halzle! Cos jí proved?!"
Filip rychle vstal a dal Jakubovi krásnou facku. Já si držela krvácející rameno. Filipa chytly 2 gorily. Jedna mu držela ruce a druhá ho mlátila do břicha.
K "Ne, dost. Prosím!!"
J "Ale copak? Tak my umíme i prosit a máme city, že? Kur*o, teď se dívej!"
Vzal znovu zbraň a vystřelil. Filip zakřičel bolestí, držel si břicho. Na rukou se mu objevila spousta krve. Svoje rameno jsem už neřešila.
K "Prosím, postarejte se o něj, prosím!"
V očích jsem měla slzy a na rukou svoji a jeho krev. Všichni se jen zasmáli. Pohladila jsem Filipa po tváři, stoupla jsem si a doběhla ke dveřím. Chytila jsem Jakuba za rameno a natočila směrem k sobě. Vrazila jsem mu facku, docela dost velkou. Chytil se za tvář.
J "Ty čub*o, co si to dovoluješ?! Martine, víš co máš dělat."
Otočil se a zmizel, nějaká opička asi ten Martin, mě hodil na postel, začal strhávat ze mě tričko a šahal mi na prsa. V tom Filip vstal a nějakou tyčí ho praštil do hlavy. Martin upadl a z hlavy mu začala týct krev. Potom se i Filip sesunul k zemi....

Mafiánská RůžeKde žijí příběhy. Začni objevovat