Šli jsme přes dlouhou chodbu, pak do nějaké divné místnosti. Byly v ní další troje dveře, mě zvedli do tich uprostřed. Vešla jsem nedobrovolně dovnitř a zavřeli dveře. Se slzami v očích jsem sebou práskla na postel.
Po chvilce přišel Jakub, podívala jsem se na něj, přišel ke mě a řekl "On tě miloval, že?"
Řekl to tak.. smutně a provinile.
"A ty jsi náhrada, že?!" Řekla jsem rozčíleně.
J "Přestaň si furt dovolovat, kur*a!
K"Tss, k tobě si dovolím co budu chtít!!"
J "Jak chceš byla to tvoje volba.
K "Jenom..."
J "Ano?"
K "Co se mnou chceš udělat? Já nechci nikam na 2 roky, já chci domů. Nikdo mi neublíží, že ne?"
J "Záleží na tvém chování, buď budeš děv*a nebo budeš cestovat, kde budou mí zákazníci chtít.
Ale teď mlč, trošku to zabolí."
K "Ne, prosím, neděl to! Já ještě nechci, prosím.."Začal si sundavat kalhoty a tričko, ježiši to sexy tělo.... ne, on je mafián, já oběť. Zabíjí lidi a prodává holky.
Chtěla jsem vstát ale už byl u mě. Chytl mi ruce a svázal je, přes pusu pásku abych nemohla křičet. Sundaval mi tričko a kraťasy. Začala jsem brečet, bolelo to ale křičet jsem nemohla.
Sahal mi na prsa, bylo to hodně nepříjemný.
Asi po půl hodině ze mě slezl, nechal mě tam, skoro nahou a svázanou.
ČTEŠ
Mafiánská Růže
RomancePříběh o 17ti leté Karin, které se život změní jen za jednu noc, jen proto, že přítel nesplatil dluhy a ona bude unesena mafií. Dokáže utéct a změnit se??