0.3

67 5 1
                                    


את הפרק לא אני שכתבתי כי לא היה לי זמן :/
חברה שלי שכתבה, תקראו את הסיפור שלה בפרופיל שלי שקוראים לו Regrets.
A/N זה הערת הכותבת אז זה בעצם מה שזה אומר
😘
~~~

"מה עם זה?" הרמתי את השמלה השחורה הקצרה שהייתה בארון.

"לא." מייגן הורידה את אגודלה למטה. (A\N אנלייק)

"נו, אז מה אלבש?" נאנחתי בתסכול, מייגן קמה מהישיבה שלה במיטה וחיטטה מעט בארון עד שמצאה שמלה שהייתה אצלי בגלל שאמא שלי הכריחה אותי, איזבלה, חברה טובה שלי, קנתה לי את השמלה ליום הולדת אבל אני חושבת שהיא זנותית, היא קצרה מידי והיה לה מחשוף.

"לא, לא,לא!" אמרתי והנדתי בראשי מספר פעמים כדי להבהיר את הנקודה.

"כן, כן, כן!" מייגן חייכה, "את לובשת את זה, לא אכפת לי מה." היא הודיעה ונאנחתי, יודעת שקשה להתווכח עם מייגן, היא די עקשנית.

"אוקיי." גנחתי בתסכול.

מייגן התלבשה באמבטיה ואני התלבשתי בחדר שלי, שמתי צללית, מסקרה ואייליינר וליפסטיק ורוד ויצאתי מחדרי, נייל היה עם גבו אליי ודיבר בפאלפון.

"אחי, אני חושב שג'קנס דלוקה עליך."

"לא, טוב תקשיב ניפגש שם." הוא ניתק את השיחה והסתובב, הוא נתקל בי ומעדתי מעט אך לא נפלתי ואז הוא הרים את מבטו אליי.

"וואו."

"אני נראית רע, לא? אמרתי למיי שהשמלה הזאת של זנזונות." משכתי בכתפיי ונייל רק הביט בי.

"נייל?"

"מה-? כן, מצטער, את נראית מהמם." הוא החמיא ולחיי האדימו.

"תודה." חיבקתי אותו.

"מיי!" קראתי לה, לקח לה זמן עד שיצאה והיא נראתה יפה יותר מתמיד, זה היה גם בגלל ההבעה שהייתה על פניו של נייל.

"מ-מ-מייגן?" נייל גמגם והסמיק.

"אני נראית טוב, לא?" קרצתי לה ונייל הנהן.

"מאוד." הוא חייך.

"אתה לא נראה רע בעצמך, " מייגן אמרה, זה היה נכון, נייל היה בחור מושך אבל אני לא חושבת שיהיה לי קטע עם השותף לדירה שלי.

"בואו נצא!" אמרתי מחייכת ונכנסנו למכונית של נייל, הייתה לו מכונית עם גג פתוח ולכן השיער שלי עף על פניי.

כשהגענו לבניין שבו הייתה המסיבה נכנסנו פנימה וחיפשנו אנשים מוכרים.

ראינו שם רק את זאין והוא חיבק כמה מהחברים שלו ולאחר מכן הוא יצא החוצה, יצאתי החוצה והתקרבתי לזאין.

The day that I've changed-Harry StylesWhere stories live. Discover now