Oamenii, fiinte de neinteles

220 4 3
                                    

Oameni suntem cu totii, mult ii ia sufletului sa descopere celalalt suflet care il completeaza!

Iubirea, este un sentiment maret! Te poarta de ici pana colo si iti arara lucruri nevazute de toti!

Atunci cand te indragostesti, iubirea face tot ce vrea din tine! Nu mai manaci, dormi sau respiri pana ce nu simti celalalta persoana aproape de tine!

Dar iubirea este in stransa legatura cu sufletul. Acesta este cel ce inmagazineaza tot ceea ce poate avea un om mai pur, mai dulce, mai maret!

In tipul vietii, noi oameni, ne cautam ca niste oi ratacite, o persoana pe care sa o iubim, sa ne iubeasca si sa ne ofere tot ceea ce are mai bun. Dar stim cand am intalnit acea persoana, stim ce cautam defapt?! Aici intervine sufletul!

Sufletul este cel ce dicteaza totul! Atunci cand doua suflete se regasesc, se transforma in unul singur!

Ok, pana aici am spune "vai, toate bune si frumoase, cat de frumoasa poate fi iubirea, etc.", dar ce se intampla atunci cand ajungem sa ne despartim de persoana iubita?! Ce se intampla cand povestea de iubire ia sfarsit din diverse motive?! Mai este iubirea frumoasa?! Si sufletele pereche, ce se intampla cu ele?

Sunt lucruri firesti, care asa au fost menite! Asa am fi tentati sa spunem, dar nu e doar atat!

Sunt persoane carora le ramane gravata amintirea unei alte personae de-alungul vietii din diferite motive! Asta este dragostea adevarata, celalalt suflet pe care il cautam cu totii de-alungul vietii si stam si ne intrebam, "De ce?", "De ce ne amintim din cand in cand de ele?", "De ce amintiea lor nu ne da pace?".

Poate ca de fapt, chiar daca sufletele se regasesc, purtatorii lor le despart ca semn al prostiei lor si al faptului ca omul, nu este fiinta superioara, ci mai are mult de lucrat pana a ajunge la asta!

Oamenii, fiinte de neintelesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum