Gözümü açtığımda beyaz önlüklü kişilerin yanında buldum kendimi . Beyaz odanın rahatsız edici kokusuyla hastanede olduğumun farkına vardım . uyandığımı gören doktorlar doğrulmamı sağlayıp benimle konuşmak isediklerini söylediler .bende onay verircesine kafamı yukarı aşağı salladım ,doktor konuşmaya başladıgında şaşkın bir şekilde doktorun söylediklerini sindirmeye çalışıyordum.Doktor Tahir Bey bana 3 yıl önce bir kaza olduğunu ve sadece benim sağ kaldığïmï söylüyordu .Annemin, babamïn ve kardeşimin doktorların tüm çabalarına rağmen kurtulamadıklarını anlattı . Tahir Beyin bu söyledikleri üzerine geçirdiğim kaza anı ve olan biten gözümün önünden film şeridi gibi geçti.
3 yıl önce;
Sevgilim olan Bora'yla kavga ettiğim için beni anlayacak olan en yakın arkadaşım
Buket 'le dertleşmeye onların evine gittim fakat Buket evde yoktu tam o sırada babam arayıp beni özel bir yere götüreceğini söyledi bende ne olup birttigini anlamak için tamam deyip bulunduğum yere gelmesini söyledim çok geçmeden babam bizim arabayla geldi . Arabada annem ve küçük kardeşim de vardı . Arabaya binip yolculuga devam ettik .Aradan tam yarım saat geçti fakat biz hala gideceğimiz yere varamadık. Çam ağaçlarının sık olduğu ormana doğru ilerliyorduk . hava kararmak üzereydi ve bulutların kara olmasından da anlaşılacağı gibi yağmur başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensiz Olmaz
ChickLitGözümü açtığımda kendimi beyaz önlüklü kişilerin yanında buldum ,beyaz odadın rahatsız edici kokusuyla hastanede olduğumun farkına vardım