A/N hooi, ik weet niet wie mijn boek nog leest ( :( ) maar ik wilde tochaar weer een keertje ewm hoofdstuk plaatsen... duuus, alsjeblieft :) hier is ie dan. doeii
------------------------------------------------------
Jaaah!! Daar zijn we dan! Ik weet niet eens meer dat ik zojuist heb liggen slapen, haha. Maar nu ben ik weer wakker en dat alles door mijn 'o zo lieve mam' die me wakker heeft gemaakt omdat we in Ierland aangekomen zijn. Ik hoop niet dat we lang hoeven te wachten op het vliegveld, want daar heb ik dus echt geen zin in. Eigenlijk heb ik nergens zin in nu.
Wanneer mama en ik de aankomst hal inlopen, zien we maura al staan. Ik vraag me af waar Niall zou zijn. Ach ja, waarschijnlijk in de auto. Mam trekt me mee aan mijn arm naar Maura. Als we bij haar zijn knuffelt mama haar als eerste, ik hou niet zo vam knuffelen. Maar goed, het is Maura maar dus dan kan het wel, toch? Ik moet echt maar eens stoppen met al mijn getwijfel. Ik loop naar Maura en geef haar een knuffel en ze fluistert in mijn oor dat Niall in de auto op me wacht. Ik had al zo'n vermoeden. Soms is hij best verlegen, en zeker na zo'n lange tijd elkaar niet gezien te hebben, dan ben ook ik verlegen en zenuwachtig. Eigenlijk is het nergens voor nodig, maar toch. Damn, ik mis echt! Eindelijk lopen we maar de auto. Voordat ik ook maar een keer de auto in heb kunnen kijken, zie ik al een deur opengaan en een enorm vrolijke Niall komt naar me toe rennen. Ik probeer nog weg te rennen maar hij is te snel. Hij geeft me een knuffel en fluistert hoe erg hij me gemist heeft, heel erg blijkbaar! Hij geeft me een kus op me wang en pakt mijn hand vast. Hand in hand lopen we naar de auto. 'Dames voor' zegt Niall, en hij houdt de deur voor me open.
Nadat we bijna een uur, of misschien wel langer, in de auto te hebben gezeten, zijn we in Mullingar. We hoeven nog maar een klein stukje te rijden en dan zijn we er. Niall kruipt tegen me aan. Damn, wat doet die jongen toch met me?! Het lijkt wel of er honderden vlindertjes door mijn buik vliegen! Een ding weet ik zeker en dat is dat ik deze jongen naast me, never nooit meer kwijt wil!
----------------------------------------
sorry, erg kort... Laat Pleaaassee even weten wat je er van vind :) thnx
JE LEEST
Could We Do It All Over Again? (a One Direction Fanfic, Dutch)
FanfictionWat als je je boyfriend niall horan mag noemen. Geweldig toch? Iedereen maakt fouten denkt Isa. Een meisje van 15 (bijna 16) die erg onzeker is en dan in love is met Niall! Ze hebben nu 1 jaar een knipperlicht relatie. De spanning tussen Niall en Is...