13.BÖLÜM"Keşke hayatıma hiç girmeseydin."

133 8 2
                                    

Keyifli okumalar.

Bölüm düzenlenmiştir.-08.08.16-

Medya:Erva'nın yaptığı bileklik.

"Hazırım Erva Hanım."dedi alayla.
"Hadi o zaman."dedim kalkarak.
"Şimdi mi?"
"Bir sakıncası mı var?"
"Yo hayır tamam hadi gidelim ama ilk önce motoru Akın'a verelim sonra gidelim."
"Bencede."dedim ve Akın'ın motoruna bindim.
Akın'a motorunu teslim ettikten sonra Eymen'in motoruna bindim ve şu an onun motorunu ben sürüyordum onu zar zor ikna etmiştim arkama da o geçmişti bir anda yorgunluk çökmesiyle motoru kenara çektim ve kaldırım kenarına oturdum.
"Erva iyi misin?"
"İlacımı içmedim."
"Niye?"
"Canım çekmedi te Allah'ım ya içmeyi unuttum şu an kendimi çok yorgun hissediyorum sen bana niye diyorsun ya."
"Tamam."dedi ve cebinden ilacımı çıkardı ve motordan su çıkarıp bana uzattı.
"Her ihtimale karşı almıştım iyi ki de almışım."
"Niye önceden vermedin mal!"
"Erva bak sabrımı zorlama şu an bir şey demeyeceğim sende ağzını bir tut kızım ya."
"Sustum aman."dedim sinirle daha sonra motora bindim.
"Napıyosun acaba Maviş?"bana bu lakabı takmıştı.
"Motora binsöyledim ukala bozuntusu."dedim.
"İlacı daha yeni içtim bir bekle sonra kaza yapmayalım."
"Ha ha ha iyiyim ben."dedim dememle öne doğru sendemem bir oldu daha sonra tekrar kaldırıma oturtuldum.
"Evet çok iyisin belli."
"Uf iyi be motorunu kıskanıyosan bir daha binmem."dedim sinirle.
"Erva sana şu kadarını söyleyeyim kardeşim dediğim çocuğa değil motoru sürdürmek dokundurmadım bile çünkü bu motor benim için çok değerli ve ben sana sürdürdüm ama ben kıskanç oldum."dedi dediğe şeyle yerin dibine girmek istedim.
"Ben özür dilerim sinirden söyledim yok-"diyemeden lafımı böldü.
"Sorun değil hadi iyiysen gidelim artık."
"Yok ya yarın gidelim."dedim.
"Erva bu dediklerim için şey yapıyorsan."
"Yo hayır ilaç etkisini göstermedi galiba yorgunum hala."
"Peki yurda bırakayım o zaman."
"İnan motora binecek halim kalmadı."
"Tamam bari taksi çevireyim."
"Tamam."dedim.
...
Kıskanç.Demiştim ona.Bana her halükarda yardım eden çocuğa kıskanç demiştim kendimi kötü hissediyordum ona kendimi affettirmeliydim ama nasıl?Aklıma gelen fikirle gülümsedim.

Sabah kalktığımda gözümden uyku akıyordu çünkü gece geç saatlere kadar ukala bozuntusuna bileklik yapmıştım bileklik yapmasını annemden öğrenmiştim bu konuyu es geçiyorum neyse kahvaltımı yapıp okul yoluna koyuldum.Sınıfa girdiğimde Eymen sıramızda oturur vaziyetteydi.

''Hayret bu sefer yerini kaptırmamışsın.''dedim imalı imalı.

''Gülünüz.''deyip beni bozdu.

''Eymen.''dedim.

''Efendim.''

''Bu sana.''dedim kutuyu göstererek alıp içini açtı.(medya.)

''Niye iki üç liralık şey için zamanını harcadın?''dedi o an bu fikrin aklıma gelişine de,gece uyumayıp yapışıma da,Eymen'in değiştiğine inanışıma da çok kızdım.

''Ulan ben dün sana kıskanç dedim diye kendime kızarken ve kendimi affettirmek içinde yarın okul olsa dahi gece uyumayıp bileklik yaptım gördüğüm muameleye bak kafedeki Eymen hala kafedeki Eymen keşke hayatıma hiç girmeseydin!''

BEN BU OYUNU BOZARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin