Sabah kalktığımda kardeşim benim için kahvaltımı hazırlıyordu?? Her ne kadar şaşırmamda yanına gidip ona koccaman sarıldım sanırım dün dışarda eğlenmişti sanırım bende dışarıya çıkmalıyım diye düşünürken kardeşim resmen beni bırakıp yemeğine dalmıştı (~_~) hayır yani insan bir haber verir gelsene yiyelim diye ,yemeğimi yerken telefonumun titremesiyle dikkatimi telefona verdim ve mesaj atan kişiye baktım ve tabiki annem (ne bekliyodunuzki bilinmeyen numaramı?) mesajı açtığımda şunlar yazıyordu ;
Gönderen:Annem
Alıcı:ben
"Kızım senin hesabındaki paralar bittiği için sana her ay yeni para yolıycazm kardeşinle idareli kullanın!"Hayır yani sondaki ünlem ne alaka sanki ben nasıl kullanacağımı bilmiyorum tasarruflu biriyim ben tabi bu kardeşim için aynı şeyler söylenemez.Kardeşime baktığımda kendisi yine ve yine arkadaşlarıyla watsapp grubunda konuşuyorlardı, aynı o dedikoducu kız gurupları gibi bir grupları vardı onlarda yaz tatilinde her yıl Kore'deki evlerine geliyorlardı yani bi bakıma fazla ayrı olmıycaktılar.Daha yeni tatile girmiştik ve kardeşimde okullara bakmasını söylediğimde oflaya puflaya laptoptan bazı okullara baktı bende dışarıya çıkacağımı söyleyip evden çıkmıştım burayı pek bilmediğim için kaybolmamayı tercih edip eve en yakındaki bir cafeye gittim ve ordan kendime en sevdiğim (içmeye doyamadığım) bubble teami alıp bir masaya geçicektimki önümdeki sakar mı sakar aptal bi çocuk elindeki bubble teayi üzerime döktü ve bana aynen "Önüne baksana kör falanmısın"diye bildiğin çemkirmişti ya bende ona bütün sinirimi döktüm "ASIL SENMİ KÖRSÜN BE ÜSTÜM BAŞIM GİTTİ SENİN YÜZÜNDEN"diye bende ona bağırdım hıh canıma değsin şimdi herkez bize bakıyo rezil olsun iyice ohhh "Bi dakika sen uçakta benim kafama çanta düşüren kızdın değil mi bana kör diye bağırana bak bence bi doktora görün ama sadece göz için değil beynin içinde!!"bi dakika bi dakika beynin içindeki doktora git dedi, dalarım ben buna ya terbiyesiz man kafa odun pislik çok bilmiş salak şey tutmayın beni saldırcam ben buna yaaa "Aaaaa yeter şimdi görürsün sen "diyip onun sırtına atlayıp onu pataklamaya başladım sonra sersemleyin yere düştü bende üstümü düzeltip direk ordan çıkıyodumki "Seni dava edicim ruh hastası!"dedi "Etde görelim mankafa " diyip ordan çıktım ve eve doğru yürümeye başladım eve gidince kardeşimin halimi görüp kıkırdamasını takmadan üstümü çıkarıp duşa girdim ve duştan sonra direk yattım.Bidaha seni bir yerde görürsem parçalıysam mankafa!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bubble Tea /Oh Sehun
FanfictionBubble tea ile başlayan küçük bir macera Merhaba ben Kim Seul Gi uzun süredir ailemle Çin'de yaşıyorum aslında Koreliyim ama annem Çinli olduğu için burada yaşıyoruz ha bide küçük kız kardeşim Kim Seon Gi var