Yeni İş

35 2 2
                                    


Sabah kalktığımda ev bayağı bi sessizdi.E tabi seongi okuluna bakmaya gitmişti bende artık uğraşıcak birşey bulmalıydım,kendime bugün iş bakmaya gidiceğim.

Aynanın karşısına geçip kendimi bi süzdüm üzerimde pikacu tulum şeklinde pijamam saçlarım bozulmuş topuz ve ayağımda sarı canavar ayağı şeklinde pofuğum.İşte benim bestlerim bunlar,Kore'ye geçen yaz geldiğimde aldığım ilk şeydi bunlardı.artık midem bana isyan etmeye başlamış olucakki sanki tüm dünyayı sallamak istercesine kükredi bakın kükredi diyorum guruldadı değil resmen kükredi.Şuanda gidip yemek yapmaya üşensemde canım midem için mutfağa doğru sürünerek gidiyorum.Dolaba baktığımda içinde sevdiğim bişey olmadığını anlayınca kendime ramen alıp pişirmeye başladım.Ramenim olunca çubuklarımı alıp yemeye başladım.

Sonunda mideciğim ben doydum diyince (midem dile geldi kkk) masadan kalkıp etrafı toplamaya başladım ve işim bitince telefonumu alıp internette gezinmeye başladım ve saatin farkına vardığımda 14:30 olduğunu anladım hemen odama gidip üzerime gri salaş bi t-short ve altıma dizleri yırtık siyah pantolonumu giydim ve saçımıda at kuyruğu yaptım aslında benim tarzım tam olarak buydu salaş bence sadelik her zaman şık olandır ve unutmadan en sevdiğim resmen bayıldığım biricik  siyah vanslarımı giydim ve evden çıkıp dolaşmaya başladım ve bubble tea satan bi kafenin camında yazan iş ilanını görüp kafeye girdim ve bi masaya oturup beklemeye başladım kafede fazla kişi yoktu hafta içi olduğu içindi galiba ve garson yanıma gelip ne alıcağımı sordu bende ona iş ilanı için geldiğimi söylediğimde beni müdürün odasına götüreceğini söyleyip onu takip etmemi söyledi ve beni bi odaya soktu odada bi çalışma masası ve duvarların çoğunu kaplayan kitaplık,kitaplıkta çoğu iş için olduğunu düşündüğüm dosyalar vardı ve çalışma masasında oturan orta yaşlarda bi adam vardı beni fark edince gülümsedi aslında çok tatlış ve tontiş bir adamdı garson ona iş ilanı için geldiğimi söyleyince bana bi form verip bana bunu doldurmamı söylediğinde  formu doldurup adama uzattım oda bana kafenin üniformasını (medya) verdiğinde bunları giymem gerektiğini söyledi ve garsonda beni odadan çıkarıp kapısında "personel harici giremez" yazan bi odaya soktu ve burada bizim üniformanızı giyebileceğimizi söyledi bende onu onaylayıp kafeden çıkıp etrafta biraz daha dolaştıktan sonra eve  döndüm.

Kapıdan girdiğimde koltukta uyuya kalmış bir adet tatliş mi tatliş bir seongi gördüm ve yanına gidip onu öpücüklere boğarak uyandırdım uyandığında bi afalladı ama sonra hayırdır der gibi baktı bende ona "Hadi kuzum yerine yat"dedim ve onu kaldırıp odasına gönderdim her ne kadar sinir etsede seviyorum bu ponçiği be kkk .Artık uykumun geldiğini düşünüp odama gidip uyumaya başladım bu gün benim için çok fena geçmemişti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bubble Tea /Oh SehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin