Capitolul 1

192 13 2
                                    

     Lex P. O. V
Ane:-Lex, trebuie sa-ti zic și arata ceva...

Eu:-Latra!

Ane:-Nu-s  câine!

Eu:-Semeni!

Ane:-Is pisica, măi!

Eu:-De când?

Ane:-Lasa-ma sa îți spun! Pai, eu sunt o criminală!  Pe nume BloodyCat!  Locuiesc la cei din CreepyPasta și iubitul meu e Jeff... Jeff The Killer!

Eu:-Asa și?

Ane:-Nu ești surprins sa auzi astea?

Eu:-Nu.... Mai Putin partea ca ești împreună cu Jeff... Dar mno... Sa va tina!
Ane:-Si de ce nu esti surprins de ce ai auzit?

Eu:-Pentru ca și eu sunt criminal... Pe nume: TheDemon... Și sunt demon!

Ane:-Ok... Puteai sa-mi spui mai repede ca ești demon!!!

Eu:-Veata!

Ane:- :| ...si ce face un demon?

Eu:-Pai acum sunt sub forma de om... Când mă enervez sau ma duc sa ucid intru în formă de demon!  Mai e și că mă pot regenera... Nu pot muri... Pot sa și vindec, din cauza mamei... Ea era înger..

Ane:-Tare!!

Eu:-Nu e asa fain sa nu mori!

Ane:-Acum ca ști despre astea și știu și eu că ești demon și criminal... O sa te muti cu noi!!!

Eu:-Ok... Dar am nevoie de ajutor sa-mi iau lucrurile!

SlenderMan:*apare dintr-o data*O sa le iau eu!

Eu:-Tu de unde ai apărut?

SlenderMan:-Pai când mama și tata au-

Eu și Ane:-DE AJUNS!!!!!*plecam spre conac*

      După Putin timp ajungem la conac! Ane îmi face semn sa-mi acopăr urechile.  Fac ce mi-a spus și ea striga de trezește și morți.

Ane:-TOATA LUMEA JOOOOOOSSS!!!!!!!!!!!!

       Toti din conac coboară jos.

Toti:-Unde arde?

Eu:-In soba!

Toti:*pokerface*

Ane:-Avem un-

SlenderMan:*apare de nicaieri*Nou coleg!

Ane:*se bosumfla*

Jeff:*vine și o imbratiseaza*

Ane:*zambeste*

SlenderMan:-Hai sa îi cunoști pe restul!

Eu:-Ok!

SlenderMan:-Copii veolati de soarta...el e Lex...Lex el e Ben*arata spre un spiridus*,ea e Nina*arata spre o fata*,el e Jeff*arata spre ala cu fata alba*,ea e Jane*arata spre o fata cu o masca*,el e Eyeless Jack*arata sore un băiat cu o mască albastra din care curge un lichid negru*,el e Toby*arata spre un băiat cu ochelari de aviator și fular* si ea este ClockWork*arata spre o fata cu un ceas în loc de ochi* și alții pe care nu-și dacă o sa-i vezi sau nu!

Eu:-Ok... Neata!

Toti:-Buna seara!

Eu:-Aha... Sunteți pe placul meu! *le fac cu ochiul*

SlenderMan:-Acum hai sa-ti arat camera ta!

Eu:-Ok!

      Slender îmi prezintă camera și e una pe placul meu... E neagra :>...cu un pat, un dulap...si o fereastră... PEEFECT! ....Sta fix în mijlocul camerelor lui Jeff și ClockWork!

Primul capitol e gata! Sper ca va plăcut!
Personaje:
Lex=Eu
Ane=AneTheKiller

APP: La media e Lex!

DEMONUL-CreepyPastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum