Imi pare foarte rau pentru ca nu am postat,dar Wattpad-ul asta nu a vrut sa ma lase sa scriu capitole la aceasta carte...A inceput si scoala,deci am sa postez mai rar,dar macar am sa postez ...Pofta la citit :)
Ma trezesc cu pofta de viata...la propriu....Ma duc jos unde ii vad pe ceilalti...Ane si Jeff stateau pe canapea,Ben se juca,iar Toby se dadea la ClockWork,dar aceasta il tot respinge.
ClockWork:Lasa-ma aviator tampit!
Toby:Ce nu iti place?
Acesta o saruta,dar incearca sa-l impinga.
Eu:Neata! Care vreau sa vina cu mine la vanatoare?
Toby&ClockWork:Eu!
Restul:Neah!
Eu:Ok...haideti!
Merg cu cei doi pana la marginea padurii si acolo observ..
Eu:Am uitat sa ma schimb...
Toby:Really!
Eu:Da...Eh...lasa pot sa stau in tricou si pantaloni scurti...doar ca imi e cam racoare..
Vedem trei barbati imbracati in negru. Ne ducem spre ei,iar unul din ei ma prinde de gat si ma ridica.
Omul:In sfarsit te-am prins!
Eu:Serios?
Ma teleportez in spatele lui si ii bag mana in piep si ii scot inima...asta e felul meu de a ucide!
Eu:Unu jos,mai sunt doi! Sunt ai vostri!
Toby si ClockWork termina repede cu ei,dar cand sa plecam unul din ei,cu ultima suflare ma prinde de tricou si imi spune:
Omul:Nu o sa scapi asa usor!
Tot merg in fata pana cand imi trag tricoul,dar mi se rupsese ramanand la bustul gol. Ma frec la ceafa si ma uit la Toby si ClockWork. Aceasta se holba la mine. Am abdomen bine facut. Plec in pas grabit spre conac. Toti se uita la mine.
Ane:Ce atit facut acolo de nu mai ai tricou? :>
Eu:Un om de la FBI sau de unde o fost mi l-a rupt...era tricoul meu preferat...
Ane:Ok..
Apoi ma duc sus si imi iau niste blugi si un tricou nou. Dupa cobor jos.
Slender:Treceti la masa!
Atunci apar si Toby si ClockWork. Mergem la masa si mancam ca fomistii.
Slender:Maine nu mai mancati!
Toti:De ce?
Slender:Pentru ca mancati (,) ca si fomistii! Lex,apropo,maine incepi iar antrenamentul...dar de data asta la 10 dimineata sa fi aici jos!
Eu:Ok!
Hmmmm...oare ce sa fac....e doar ora patru.....GATA,STIU!
Eu:Ben!
Ben:Latra!
Eu:E vorba mea!
Ben:In fine...ce vrei?
Eu:Pe pariu ca te bat la CS:GO?
Ben:Pe pariu ca nu ma bati!
*dupa cateva ore de jucat CS:GO*
Ben:IMPOSIBIL!
Eu:Posibil....Acum da-mi banii!
Ben imi da 50 de lei.
Eu:Trebuia sa jucam pentru mai mult!
Ben:Oricum nu mai aveam..
Eu:Cam sarac esti...
Toti:Stim...noi ii luam mereu din portofel!
Ben:AHA...deaia imi dispareau mie bani...JEFF! M-ai mintit cu zana banului care vine si iti ia bani si iti da jocuri in schimn...
Jeff:Adevarat!
Eu:Ma duc sa ma culc...Noapte buna!
Toti:Noapte buna!
M-am dus si am adormit instant...maine iar am antrenament...dar oare pentru ce ma antrenez totusi? O sa-l intreb maine pe Slender!Sper ca va placut si imi cer iar scuze ca nu am postat....a inceput scoala deci o sa postez mai rat....am postat pentru ca am dezinstalat wattpad-ul si l-am reinstalat...merge de fiecare data!
CITEȘTI
DEMONUL-CreepyPasta
Hayran KurguUn demon... Criminal....Ajunge să fie unul din cei CreepyPasta.... Alături de prietena lui!