Sa treceti pe la cartile lui TheCreepyD,sunt foarte tari si interesante!
Ma trezesc fix cand trebuia sa ma duc jos pentru antrenament...Ma duc jos unde Slender ma astepta.
Slender:Am uitat...eu cu fratii mei nu mai avem ce sa te invatam...o sa inveti parcurs...mai e pana la batalie...
Eu:Ce batalie?
Slender:O batalie intre noi si ingeri..
Eu:Pai si ce legatura are asta cu mine?
Slender:Pai pentru asta te antrenam...cum tu esti mai multa parte demon...cred ca o sa ne ajuti..
Eu:Mama mea inca traieste si e de partea ingerilor...deci nu stiu ce sa zic...macar tata e mort deci nu o sa aveti un avantanj..
Slender:Pai cum el a murit? Demonii parca nu puteau murii!
Eu:Un demon poate muri din cauza altui demon...
Slender:Si care e acel demon?
Eu:Pai...*imi las capul in jos*Eu...
Slender:DE CE!?! DACA NU IL UCIDEAI ACUM NU TREBUIA SA TE MAI ANTRENAM SI CASTIGAM USOR BATALIA PENTRU CA TATAL TAU E MAI PUTERNIC DECAT MAMA TA!
Eu:Dar nu am avut de ales...ori asta ori ma izgonea si traiam ca un gunoi..
Slender:CHIAR SI ACUM ESTI UN GUNOI! NIMANUI DIN CASA NU II PASA DE TINE...TE-AM LUAT AICI DOAR PENTRU A NE AJUTA LA BATALIE...DAR DIN CAUZA CEL MAI PROBABIL O SA PIERDEM SI O SA MURIM...!!!!
Eu:Imi pare rau...
Slender:NU MAI VREAU SA TE AUD SAU SA TE MAI VAD...ACUM SA IESI DIN CASA MEA...NU IMI PASA CE FACI...NU ITI MAI IEI NICI UN LUCRU...
CHIAR ACUM IESI DIN CASA!Eu ies din casa trist si cu capul in jos...merg la marginea padurii si ma asez langa un trunchi de copac...Acum nu mai am nici un prieten...
Eu:*murmur si oftez*Nu mai am nici un prieten..
Vad niste umbre..
?:Ba ai!
Eu:Cine esti tu?
2?:Serios? Nu ne recunosti? :|
Eu:Aaa...ba da...tu esti Ane...dar cealalta sau celalalt cine e?
Ane:Stai sa venim mai aproape...sau doar eu ca sa-ti dau un indiciu!
Ane vine si imi zice:
Ane:Parola de la net!
Eu:ClockWork!
ClockWork:Exact!
Eu:Doar voi mai tineti la mine? Hmmm...pe Ane o inteleg...Dar pe tine ClockWork? De ce ai venit?
Ane:Haide ClockWork! Spune-i!
Eu:Ce sa-mi spuna?
ClockWork:Paii...eu te plac...*frecandu-se la ceafa*
ClockWork vine mai aproape de mine si se pune langa mine.
Ane:Cred ca aveti nevoie de un moment singuri!
Ane pleaca si ma lasa acolo cu ClockWork.
Eu:Deci chiar ma placi?
ClockWork:Da..tu ma placi..? *balbaita*
Eu:Paiii....
ClockWork:Nu ma placi nu?..
Eu:Pai..
CITEȘTI
DEMONUL-CreepyPasta
FanfictionUn demon... Criminal....Ajunge să fie unul din cei CreepyPasta.... Alături de prietena lui!