..........

55 3 0
                                    


Z našeho rozhovoru jsem poznala  že je bratr Elis. Jmenoval se Nail. Vyptával se co se jí stalo atd. Řekla jsem že nic nevím, že jsme se prostě a jednoduše neznali. Šlo vidět že mu nijak nepomáhám. A tak jsem radši odešla. Cestou domu jsem přemýšlela co asi naším rozhovorem chtěl docílit. I doma jsem přemýšlela.Ale pak jsem si uvědomila že jsem přemýšlela spíše o něm! Byla jsem celá z toho rozhozená. Mezi tím se mi začalo dařit ve škole. Stala jsem se premiantem třídy. Byla jsem celkem oblíbená. Hned po škole jsem si šla koupit nové oblečení. Což je celkem normální. Ale co nebylo normální. Uviděla jsem Naila a tak sem na něj zakřičela. Otočil se a řekl ať ho nechám na pokoji. Vůbec jsem to nechápala a tak jsem sebrala odvahu a napsala jsem mu.

-Ahoj

-Ahoj

-Naštvala jsem tě?!

-Ne.

-A co teda?!

-Přijď!

Jelikož byla půlnoc tak by bylo asi blbý vzbudit rodiče. A říct  „Mami jdu pryč, Ahooj ."  A tak jsem se vyplížila z baráku. Chytl mě strašný adrenalin. Došla jsem před Nailův dům. Potichu jsem zaklepala. Nail mi otevřel jen v trenýrkách. Abych vám řekla málem jsem se počůrala. Vzal mě k němu  nahoru do pokoje kde jsem sedla na postel. Zeptal se  „ Můžu tě políbit?" Nic jsem neřekla a zůstala strnutá. Nakonec k puse nedošlo.Což jsem celkem ráda, protože jsem měla v puse vyndávací rovnátka. Bavili jsem se  o nás a lepé jsem se poznávali.

Láska za sebevražduKde žijí příběhy. Začni objevovat