Nějak se mi povedlo hacknout policejní počítačové záznamy. Našla jsem si kolonku sebevraždy. Elis Polmová. Nic moc nenašli. Zapsáno bylo jen to že sebevraždu spáchala po třetí hodině odpoledne. Zabodla jsi nůž do hrudi a na místě vykrvácela. Na místě činu našli jen její mrtvé tělo. A v pravé kapse od kalhot papírek. Na něm stálo : To je pro tebe bráško. Chtělo se mi brečet. Z kelímku jsem vtáhla tužku.A ostrouhala si ji. A probodla si s ní dlaň. Chtěla jsem aspoň trošičku cítit její bolest. Začala jsem brečet. Ani nevím proč. Jestli smutkem po Nailovi nebo po Elis. A nebo mě jen bolela ruka v které mi zůstala zabodla tuha. Běžela jsem k nočnímu stolku abych si mohla tuhu z ruky vyndat. Po vytažení tuhy jsem hned zapínala můj notebook. A otevřela jsi facebook. Klikla jsem na náš společný chat. A sbírala jsem odvahu Nailovi napsat to co jsem jsem se ten večer dozvěděla. Naile!! Napsala jsem. I když byl online napsal až po chvíli. Kvůli tobě Elis spáchala sebevraždu. Tuto větu když jsem dopsala odhlásil se. Asi byl naštvaný, že právě já mu sebevraždu Elis pokládám za vinnu. Asi kolem šesté hodiny večer druhý den na mne zaklepal neznámý kluk. Otevřela jsem mu.„ Jmenuji se Billly." Řekl rozklepaným hlasem. Posadil se na naší pohovku. Věděl co se ten osudný den stalo. Elis prý už hodně dlouho něco trápilo. Věděla že už to na zemi dlouho nevydrží. Na papíru sice bylo napsáno : To je pro tebe bráško. Ale neznamenalo to že právě kvůli němu se chce zabít. Dopis prý pro něj nikdy nestihla dopsat. Byl to jen nadpis, nic konkrétního. Poděkovala jsem za informace a Billy odešel. Nailovi jsem vzápětí zavolala. A omluvila jsem se. ,, Byl to omyl."Řekla jsem a Nail vzápětí hovor ukončil.
Za týden...
Někdo klepe na dveře. Otevřu a ve dveřích stojí Nail. Bez menšího zaváhání jsem na Naila skočila a obalila jsem moje nohy kolem jeho těla. V tu chvíli mi bylo jedno, že jsem byla kvůli němu více jak měsíc na terapii. Byla jsem tak šťastná. ,, Neopouštěj mě!" Řekla jsem. ,,Neopustím" Odpověděl. Tu noc u nás musel přespat. A vyprávět mi jak se měl ve Skotsku.
ČTEŠ
Láska za sebevraždu
RomanceChtěla bych vám vyprávět jeden sen, který se mi jednou zdál. Sny trvají jen chvíli a proto jsem si ho trochu domyslela. Byl první školní den na nové škole. Po prázdninách jsem nastoupila na střední uměleckou školu. Kde jsem nikoho neznala. Krom pár...