Oba jsem nechtěli jít spát. A taky bylo jasné že to oba chceme. Niall se na mne podívat a já si němu přisedla. Svlékal mne a já svlékala jeho najednou jsem byly oba jen ve spodním prádle. Začali jsme se vášnivě líbat. Najednou přestal bála jsem se že se mu to nelíbí. A tak jsem se zeptala ,,Co se děje?" ,,Nemám kondom!" Odpověděl. Začala jsem se spát a odešla jsem do vedlejšího pokoje. Prohledala jsem všechny šuplíky jestli tam tajemný balíček nebude. Chvíli jsem se prohrabovala až jsem ho našla. Když jsem vešla do pokoje Niall usnul. Byl tak roztomilí a tak jsem ho nebudila. Lehla si vedle něj a snažila se usnout. Najednou cítím ruku , která mi sundává kalhotky. ,,Neusnul bych za takovou chvíli" Řekl Niall. Svalil se na mne a já řekla ,,Jsi můj první!" ,,Bude mi poctou tě odpanit Kate!" Byla ta nejlepší noc v mém živote. Ráno jsem se probudila a Niall nikde asi šel domů. Najednou slyším kliku. A tam Niall se snídaní. ,,To nám připravila tvá máma, je to fakt super ženská!" Zasmál se. Dojedli jsem snídani a Niall šel už domů. Prý se ozve večer. A Já se musela připravovat na testy a seminární práce, které mě v příštím týdnu čekali. Do mého pokoje vtrhl můj otec. S klasickou otázkou. ,, Co si dáš k obědu?" Než jsem stačila odpovědět zohl se pod mou postel. A už držel v ruce použitý kondom. Nechápu jak to mohl vzít do rukou. Oba jsme se na sebe tupě zírali. Vyhodil kondom do koše a odešel. A taky nechápu jak nemohl Niall hodit ten kondom do toho posranýho koše. Neřešila jsem to ňák do detailů a dál se učila. KLEP! KLEP! Ozve se. Sejdu dolů že otevřu ale v tom mě předběhne otec. Já se postavím vedle naší pohovky ,která je naproti dveří. Stojí tam Niall. Pozdraví mého otce. A jde směrem ke mě. V tom můj otec řekne.,,Kampak, kampak pojď posaď se.Chci si s tebou promluvit.A ty Kate jdi do pokoje!"
Bála jsem se o Nialla. Při nejhorším dostane od mého otce pár facek. Ale čeho jsem se bála nejvíce, že nám zakáže se s spolu vídat. Už tam je nějak dlouho. Co když ho můj otec zabil a hledá dobré místo na naší zahradě. Kde zakopat jeho mrtvolu. najednou se ozve smích. Spíš takový slušné chechotání. Takové když například řekne váš učitel vtip,který není vůbec vtipný. Ale vy si nechcete u něho udělat zle a tak se smějete. No a něco takového se ozvalo. A tak jdu dolů se podívat. A co nevidím Niall je živ.
Před 10 minut...
- Nechci ti dávat ňáké debilní otcovské rady, ale na Kate mi velice záleží. Však je to moje dcera.
- Ano já vás naprosto chápu. A já sám vím jaké to je stratit někoho kdo je vám velmi hodně blízký
-To jsem rád. A taky vím že jste to už... no.. ty víš co.
-Ano vím. Je v tom nějaký problém.
-Ne to ne jen si dávej pozor. Dítě ve vašem věku......
-Spolehněte se!
ČTEŠ
Láska za sebevraždu
RomanceChtěla bych vám vyprávět jeden sen, který se mi jednou zdál. Sny trvají jen chvíli a proto jsem si ho trochu domyslela. Byl první školní den na nové škole. Po prázdninách jsem nastoupila na střední uměleckou školu. Kde jsem nikoho neznala. Krom pár...