hoofdstuk 2

124 7 3
                                    

Snel doen Lena en Jack hun monden dicht.

POV Lena

"Zullen we omkleden en dan gaan eten, want we zitten nog in onze pyama's" zegt Lisa iedereen knikt. Iedereen kleed zich om en ze lopen de gang in "Ik maak Djamila wakker" zeg ik en ze lopen zonder wat te zeggen naar beneden Djamila is onze zusje van 9. "Djamila wakker worden" zeg Ik op een baby stem "Huh ja wat is er moet ik naar school" zegt Djamila "Nou dat weet ik niet dan zien we dan wel" zeg Ik

-30 min later-

"Iedereen zit gezellig aan tafel" schreeuwt Lisa en Lena schrikt zo dat ze haar bord laat vallen "Lisa doe is rustig" zeg ik streng tegen Lisa "Kom nou lekker ontbijten" zegt Lisa ik knik. "Nou wat gaan we doen verhuizen of blijven" zegt Lisa ineens "Verhuizen" zegt Jack "Verhuizen" zegt Djamila en ik bleef stil "En jij Lena wil je niet gaan" vraagt Jack "Jawel euh nee ik weet niet ik wil Nathan niet missen" zeg ik "O ja Shane, maar we moeten gaan we kunnen hier niet blijven" zegt Lisa "Ja je hebt gelijk we kunnen altijd bellen, maar waar wil je heen van Duitsland naar waar" vraag/zeg ik. "Dat overleggen we zo" zegt Jack ik knik.

"Lena, maar als we gaan moet ik dan weer naar een andere school" vraagt Djamila "Ligt eraan waar we gaan wonen als het hier dichtbij is blijf je op je school anders ga je naar een andere school" zeg ik ze knikt.

We zitten met z'n alle op de bank en Jack heeft de computer op zijn schoot Djamila is tv aan het kijken. "Gaan we in een appartement of een huis" vroeg Ik "Appartement" zegt Lisa "Appartement" zegt Jack "Wat wil jij dan Lena jij moet ook kiezen jij gaat er ook ik in wonen" zegt Lisa "Ook in een appartement" zeg ik iedereen knikt. "Maar waarom laten we Djamila niet kiezen" vraagt/zegt Jack "Ja dat is een goed idee" zeggen ik en Lisa tegelijk en we lachen nog omdat we het tegelijk zeggen.

"Djamila waar wil je wonen in een appartement of in een normale huis" vraagt Lisa "Ik wil eerst in appartement en als we genoeg geld hebben in een heel groot huis" zegt ze en ik begon met lachen toen ze zei heel groot huis "Waarom lach je" vraagt Jack "Nou omdat ze zegt groot huis we kunnen misschien niet eens een klein huis betalen" zeg ik "Maar we gaan allemaal werken Lisa en Lena jullie letten op Djamila en doen het huis en ik ga dan werken" zegt Jack en we knikken.

"En school" vraagt Djamila opeens "Lisa en Lena doen online school anders word het moeilijk en ze zijn toch slim ze hebben het zo af en dan kunnen ze je ophalen" zegt Jack "Ja maar koken dan we kunnen niet elke dag bestellen" vraag ik "Nou ik probeer voor het etens tijd is te komen en dan maak ik wat lekkers voor jullie klaar, maar Lisa en Lena jullie moeten soms ook koken jullie kunnen het super goed" zegt Jack en we lachen "Kom dan gaan we verder kijken" zeg ik.

Hey lezers
Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk te schrijven maar dat gaat niet heel goed want ik moet er in komen ik heb zoveel idee dat ik blijf schrijven ik probeer om elke dag een hoofdstuk te plaatsen maar dat gaat lastig met school en huiswerk maar ik probeer het voor jullie
Xoxo L

Road Trip?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu