İlk defa bir aşkı yaşayan kız

86 7 3
                                    

Bir kızın aşkı
Toprak hiç bir sevgilisi olmamış bütün erkek arkadaş kardesi olarak gördüm topluca takılma kimseyi Sevemedim millet aşkını anlatırken kız nasıl bir duygu diye içinde büyütmüş,nasıl duygu ben niye aşık olamiyorum diye hep dusuncedeymis hep toprağın aklına dail arada bir geliyor aşk ama olamıyordum kimseyi sevemiyordum bir gün is görüşmesine gittiğim yerde bir çocuk çalışan ona baka kaldım kalbim çıkacak gibi çocuk hanfendi buyrun dedi bende is ilanı için gorusecektim dedim çocukta evet ben yardimci olurum dedi ve çocuk müdürüme soylecegim dedi oranın sahibi beni müdürü beni aradı gittim ve çocukta ordaydı gözlerimi alamadim ise alındım çocukla sohbete başladık ismini sordum yavuz aslında aynı mahalle de otuyormusuz tanıştık is başı yaptım çıkışa yakın çocuk bana el işaretle yürüyerek gidelimi dedi ben heycandan ne diyecegimi sasirdim olur dedim yolda giderken sohbetler ben nasıl oldu ama numarasini istedim oda aslında is görüşmesine geldiğinde ben mesaj atcaktim yalnis anlarsın diye atmadim dedi atsaydin diye heycandan agzimdan çıktı eve gittim oda eve gitti ve bir mesaj eve girdinmi diye heyecanla yine evet diye cevap verdim o kendini anlati ben kendimi bana ben kıskancim dedi bende dedim ertesi günü beni sokak köşesinde bekledi ve iki üçgun sonra sevgili olduk çok mutluydum beraber yemek yemeler canım ne isterse onu yapmalar akşam çıkışta sırtına alıp taşıması erken cikislarinda akşam beni almaya gelmesini beklerdim birgün ben gelmeyecegim sen eve geç aşkım dedi suratim düştü canım sıkıldı giderken arkamdan sarıldı ve cok mutlu oldum.
Birden çok değişti bana karşı kiskanclik çoğaldı birbirimizi yemeler o istedikce ben yaklastim o kovdu birakmadim ve tekrar düzeldik hediye almıştı kolye bende ona forma iyi gidiyor derken yine kavgalar çoğaldı beni itmesi artık dayanamiyordum bu aşk açısına iyice soğukluk olmaya başladı arkadaşları barıstirmaya çalışıyorum o yaklasmiyor nasıl bir durum çok farklı bir durum ben kendi eski halime dönmek istiyorum yapamıyorum bu nasıl bir duygu derken anladimki aşk acısı çok farklı iş yerine gittiğimde beni umursamasi bakmamasi çok kötü yine düzeldik ve benim net kullanmami kızardı hepsini kaldırdım huzurla devam etmeye başladık ve toprağa bana onun eski sevgilisinin arkadasinindan mesaj gelene kadar Yavuzla kızın arası güzeldi seni görene kadar toprak suçlu olduğunu düşündü ve yavuza okutu mesajı topraga bir açıklama yapmadan gitti toprak sonradan topraga sen onlara inan bana değil diye mesaj geldi toprakta bir açıklama istedi ama geldimi açıklaması toprak kız arkadaşıyla bulusur birseyler içmek kafasını toplamak ister içti toprak ve öğün un aksami yavuzdan mesaj sahile gel diye kız arkadaşıyla gider ve yavuz ailesiyle piknikte toprakgin yanına yavuz geldi konuştular araları iyi oldu çok güzel gidiyordu toprak sözlenmek istiyordu yavuz umursamiyordu toprağın annesiyle Yavuz'un annesi tanisti ailerlede sevdi anlaştı ama evlilik konusu hiç acilmiyordu Yavuz'un babası rahatsızlandı hastaneye yatırdı lar ve toprak sevdiği çocuğu hiç yalnız bırakmadı iyileşti. Yavuz'un annesi topraklara çok gitmeye başladı toprak işten çıktı ve bir baskı caliscak sin toprak dayanamayıp calismayacagim dedi Yavuz'un annesi söz yapalım dedi ama yavuz oralı değildi ve iyice araları kötüye gitmeye başladı toprak dayanacak durumunda değildi intar etmek istedi ama yapamadi her gece içmeye başladı nasıl acı içinde ne bir duygu içinde bilmiyordu..
İnşaallah barışır lar diyorum...

Aşk Acısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin