Toprağın bugün isteme günü ama hiç istedigi gibi olmadı çünkü teyzemi teyze oğlu gelmeyecek ve kaynanasi hep ucuz şeylere gitti toprak sayısından birsey diyemedi hevesi kırık ti zaten hersey hazırlandı akşam olmasini iple çekiyordu çünkü yavuz var hiç birseyi umursamamaya calisiyordu Aksan Yavuzlar geldi ev kalabalık toprak heycandan ölcek gibi konu açıldı kahve ler yapıldı yavuza tuzlu kahve yaptı herkese dağıttı sonra yavuza verdi yavuza bakıyor icecekmi icmeyecekmi diye bir yudum aldı yavuz kırmızı oldu toprağın ve arkadaşları gülme krizine girdi su içecek icemiyorum arkadaşları izin vermiyor ve isteme konusunda başka bir konuya girildi kızlar verdimi vermedimi diye şüpeye düştüler sonra verdiler yüzükler takıldı yavuzda toprakta çok tatlı yakismislardi hersey güzel gidiyor yemekler fotoğraflar çekimi hersey o gece arkadaşları kaldı gece hiç uyumadilar toprakla nişanı düğünü konuşuyorlar ama belli değildi. ...
1ay sonra
Yavuz çok soğuk davranmaya annesi gelmemeye başladı toprak süpeli di beni istemiyorlarmi diye ama beklemekten bir çaresi yoktu yavuzun babasını hastayeye kaldırdilar toprak yavuz hep hastanelerde toprağın babası yok nasıl bir duygu olduğu için onun yanindaydi.... durumu düzelince nisan yapmak istiyorlardı şimdi bakalım bende merak ediyorum nasıl olucak sonumuz. ...