Už jsou to dva roky co jsem to udělal. Odmaturoval jsem, našel si přítelkyni, založil kapelu, která zatím není moc populární, ale stačí to na to, aby mě prozatím uživila a další dva roky co vídám rozmazané tváře. Nejsou to ale už ty tváře, který jsem znával a se kterýma jsem vyrůstal, oni, změnili se. Kdysi mě podporovali a dodávali mi seběvědomí, teď ale cítím spíš deprese a úzkost. Teda spíš jen když jsem s nimi. Za ty dva roky jsem se docela změnil. Ale to je zatím vedlejší.
Právě teď míříme s Joshem na náš jeden z prvních koncertů ve Springfieldu stát Ohio, který je tak hodinu cesty od Columbusu. Kdo je Josh?
S Joshem jsme spolu hodili na stejnou střední školu, což je trochu vtipný, protože jsme se nikdy nepotkali a celou střední jsem ho neznal. Jak jsem říkal, po střední jsem si založil kapelu se dvěma dalšími kluky ze školy, kteří ale kapelu opustili a tak jsem zůstal sám. Josh nás párkrát slyšel hrát a líbil se mu náš styl. Čirou náhodou uměl hrát na bubny a mě chyběli členové, takže se stal oficiálním členem dvoučlené kapely.
Jeli jsme už půl hodinu, když v tom mi začal vibrovat mobil. Když jsem se podíval na jméno volajícího, uviděl jsem 'miláček'. Jak jsem se poznal s 'miláčkem'?
'Miláček' Tedy Jenna Black je má přítelkyně. Poznali jsme se po střední škole úplnou náhodou. Vrazil jsem do ní při vstupu do kina a jí se rozsypal všechen popcorn. Místo aby na mě začala křičet, nebo nadávat, začala popcorn uklízet a mile mě uklidňovala. Bylo to něco jako láska na první pohled. Samozřejmě jsem ji koupil nový popcorn a v kině jsme se zapovídali. Bylo to v jednom z mých težších období, kdy jsem na tom byl fakt špatně. Skoro všude a vždycky se mnou byly rozmazané tváře a pořád na mě útočili. Tehdy v kině jsem do ní vrazil, právě kvůli nim. Jenže když jsem byl s ní, tak zmizeli. Už jsem je neslyšel, prostě jsem měl klid. Věděl jsem že ta holka má něco co ostatní ne a věděl jsem, že jí se musím držet. No a je to už rok co jsme spolu.
Volala mi jen aby se ujistila, že jsme s Joshem v pořádku a že nemám mít trému z vystoupení. Taky že nakoupila nějaké věci do našeho společného bytu. Sice není moc prostorný, ale nám dvoum stačí.
Nemůžu si snad na nic stěžovat, ale pořád čekám.
ČTEŠ
Twenty one pilots (CZ)
Fanfiction"Nejde o to, co je na konci, nejde o ten výsledek. Jo, možná to zní divně, ale tak to je. Jde o tu cestu, o tu dřinu, o tu snahu, chápeš? Vím, že jo."