Little joke with a boys, (Harry, Niall, Luke)

1K 98 8
                                    

•звънене на телефон•
I've got fire for a heart
I'm not scared of the dark
You've never seen it look so easy
I got a river for a soul
And baby you're a boat
Baby you're my only reason

-Ало?

-Хейлс, аз съм Лили, извинявай, че се държах толкова зле като дойдох, просто трябваше да ти се обадя.. съжалявам, Хейлс.

-Няма нищо! Защо звъниш от друг телефон?

-Няма значение, исках да ти кажа това, чао.
•връзката прекъсна•

-Хейлиии. - извика Найл. - слез долу!

Слезнах надолу, спах при Хари, не сме правили нищо, просто той не ме пускаше да отида да спя в стаята на Люк и ме заплаши... заплаши ме с храна.

-Хейли това е Анджела, Анджела - Хейли. - каза Найл. - това е моята приятелка Хейли, Анджи това е сестра ми, дано се сприятелите, толкова сте еднакви по характер. И двете само ме обиждате. - каза и се засмя.

-Ами има защо. - казахме и двете с Анджи по едно и също време. - Със сигурност ще се сприятелиме. - отново казахме и двете по едно и също време и се засмяхме.

-Ето два дявола се събраха на едно място, не мисля, че беше добра идея да ги сприятеляваш Найл! Сега като се съберат тук ще дигат скандали за десет човека. От днес живота ни ще е ад. - каза Хари и с Найл започнаха да се смеят.

Анджи ме издърпа настрани.
-Искаш ли да им направим номер вечерта?

-Да, но какъв. - казах аз със самодоволна усмивка.

-Ще им сложим развалена риба в гардероба, за да осмърди дрехите им.

-Гениално! И двамата биха се разплакали за дрехите си. - казах аз смеейки се. - Ами Люк?

-Люк е лесен, ще сложим тиксо на тоалетната чиния, а в банята скрита камера, за да заснеме всичко. - каза смеейки се.

-Анджи, едва те познавам, а те заобичах толкова много. - казах и двете се засмяхме.

Хари

-Бро, тези двете са намислили нещо.

-Хари, не се филмирай, не вярвам да са чак толкова лоши, че още от първия ден откакто са се запознали да ни направят нещо. - каза Найл и започна да се смее.

-Аз няма да спя, цяла вечер и ще ти докажа, че ще направят нещо. Не вярвам да са се напушили. И чух за някаква риба в гардероба.

-Ако тези двечките ми сложат риба в гардероба, ще им обръсна главите. Не се шегувам! - каза Найл сериозно, а след това се засмя.

Хора, искам да отбележа, че скоро историята ще свърши. :
Надявам се да ви харесва. :3

Twitter messages with Harry Styles (BG)Where stories live. Discover now