-Ами не знам, сигурно знаеш всичко за мен и Хари като малки и , че Найл ми е брат.-промърморих.
-Шегуваш ли се? Хейлс това е навсякъде по вестниците и интернет. Навсякъде пише, че семейство Бекъм е открило и другото си дете и за катастрофата и за Хари, даже имате снимки от малки! Но не това ми беше въпроса , ами какво става с теб и Хари, някак си е странен.
-Амии.. -тръгнах да обеснявам и вибрацията на телефона ми ме прекъсна.
-Ало,Найл?
-Хейлс , обаждам ти се само да ти кажа, че довечера отиваме в клуба , който е срещу сградата , в която си. И не приемам не за отговор към 22:30 да сте пред входа на клуба с Лили , до после.
Хейли
Това момче, откъде знае за Лили и откъде знае толкова много неща за мен,няма значение , сега е 21:00 и нямаме никакво време да се оправим.-Оправяй се Лили,ще ходиме в клуба срещу нас. Изобщо не ми се ходи,но отивам , защото знам , че искаш да се запознаеш с брат ми.
-Толкова те обичам Хейлсссс. - изкрещя и започна да се оправя.
След един час и тридесет минути бяхме пред клуба , бях облечена с черна рокля и лек грим.
-Хейлии, хайде да влизаме.-извика Найл и влезна с напред с още около десет момчета , от които видях само групата 5sos и the vamps.
-Омг, омггг, Люк Хемингс, омг, Хейлс, ще припадна.-изкрещя Лили.
-Нали искаше да се запознаеш с брат ми, какво припадащ по Люк? -изсмях се и гледах да вървя точно по Найл.
-Стига , Хейлсс, знаеш че Люк ми е по-любим.
Седнахме на бара цялата групичка и точно когато седнах и тръгнах да искам един шот от бармана, той се обърна и ми намигна. Какво? Сериозно ли Хари е барман тук? Какъв късмет само!
-Найл ела да поговорим.-казах и дръпнах Найл на по-тихо място.-Найл ,искам да си ходя!
-Няма начин , сега тръгваме към вкъщи.-каза Найл и погледна към бара. - Чудесно те вече са тръгнали, хайде да тръгваме и ние.
След по-малко от час бяхме в къщата ,където One direction живеят. Събрахме се в хола , в кръг и естествено Лили седна до Люк , те постоянно си говориха , като се приберем ще я разпитам доста!
Аз седнах между Найл и Хари, нямаше друго свободно място.-Ее да играем на истина и предизвикателство. -извика Найл. -Лили , какво избираш?
-Предизвикателство,много ясно.
-Целуни Люк по бузата.
-Хах, лесно.-промърмори Лили. -Какво избираш ,Хейлс?
-Предизвикателство.
-Заключете се с Хари в една стая за две минути! - заповяда Лили.
KAMU SEDANG MEMBACA
Twitter messages with Harry Styles (BG)
RomansaКакво се случва, ако Хари Стайлс те последва в Twitter? И какво се случва, ако той не е човекът, който всички мислим, че е? Дали едно старо приятелство може да се превърне в любов или ще го разруши до основи?