Beni takmıyor,beni sevmiyor,bana bakmıyordu.Günler,haftalar,aylar geçti sevdiğim neden bakmıyorsun o simsiyah gözlerinle neden?.Artık tükenmiştim dayanacak gücüm kalmadı bittim tükendim.Arkadaşlarım facebook'tan grup açmışlar beni ve o'nuda eklemişler sıradan konuşuyorduk poyraz konuşmuyordu en sonunda "bişey sorcam poyraz" dedim.Ard arda mesaj attı "çıkarın beni grupdan istemiyorum bıkmadınız mı kızı bana ayarlamaktan"diye sözler. Ağlamak istiyordum ama olmaz şimdi sırası değildi peki ne yapmalıydım bende cevap verdim. "Çık lan kendin bilmiyo musun salak inşallah benim yaşadığım acının bin katını yaşarsın aptal inşallah bir kızı seversinde o kızda seni sevmez benim gibi olursun gerizekalı artık seni sevmiyorum"... Okulda bir arkadaşım poyraza aşık olmuş ve bana bunu söyledi evet söyledi. "Seviyorum poyrazı"dedi. Allah'ım beni nasıl bir şeyle kınıyorsun ya rabbim. Kızdan ondan vazgeçmesini istedim beni dinler mi hiç devam ediyor. "Seviyorum da seviyorum"en sonunda yeter be ya vazgeç ya vazgeç"dedim. "Neden"dedi." Kızım bir bildiğim varda söylüyorum" dedim. Arkadaşlarım o'ndan vazgeçtiğimi biliyorlardı ama inanmıyorlardı hani "sevmiyordun noldu şimdi insan sevmediği birini kıskanır mı" dediler. "Evet içinde hala öldüremediyse kıskanır" dedim. Yine seviyordum sanırım yine mi aşık olup her şeyi mahvedicektim, tekrar mı paramparça olacaktım biri bana açıklayabilir mi bunun adı ne? Allah'ım kafayı yiyecektim hiçbir şey senin kadar imkansız olabilir miydi? Peki ya neden bana bunu açıklasana bana senden vzgeçmem için bir neden söylesene. Neden söylemiyorsun? dilini mi yuttun hayır dilini yutmadı, nedeni yoktu evet kocaman harflarle YOKTU. O zaman benden senden vazgeçmemi isteme sakın, SAKIN!!! Bir kerecik sımsıkı sarılsan sadece bir kere ya başka bişey istemiyorum. Kokunu içime çekmek doya doya koklamak istiyorum. Lütfen bana bunu çok görme. Buna izin verme aşkım. Sana son sözlerim var ama boğazımda düğümleniyor. Sadece şunu söyleyeyim kimsenin ahı kimsede kalmaz mutlaka sende bir gün benim yaşadığım acıyı tadacaksın o zaman da beni hatırlar mısın? Sanmıyorum sevdiğim beni hatırlayacağını sanmıyorum. Şimdi ben ne yapacaktım sensiz, kimsesiz hee ne yapacaktım be çocuk artık isyan ediyorum. Bana senden başkası haramdı sadece bunu biliyordum...
Belki sizde böyle bir acı yaşadınız sakın unutmayın kimsenin ahı kimsede kalmaz arkadaşlar. Eğer sizler beyninizde öldürebiliyorsanız kalbinizdede öldürmüş olursunuz. Sevdiğinizi gördüğünüz anda sakın gevşemeyin bu benim için bitti diyin. Biliyorum çokkk zor ama dişinizi sıkın arkadaşlar eğer siz vazgeçerseniz o size yaklaşmaya başlayacak. Vee son isteğim arkadaşlarınız sevdiğinizi gördüğü yerde bağırmasınlar isminizi vermesinler daha çok nefret ederler kendimden biliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karşılıksız aşk
Romanceburada bir kızın bir çocuğu sevmesiyle başlıyor fakat çocuk bir türlü kızı sevmiyo ve bakalım neler oluyorr