MEZUN OLDUK

13 0 0
                                    

Hayatımın en güzel günlerinden birisiydi. Artık gidiyorduk başka bir okula yeni arkadaşlar edincektik yeni öğretmenlerle tanışacaktık bu güzel bir şeydi ama bir o kadar da hüzünlü. Arkadaşlarımdan ayrılmak istemiyordum kimse istemezdi sekiz senemi verdim ben bu okula hep artık bitsede kurtulsak dediğimiz okul artık bitiyor biten sadece okul değil anılarımız maceralarımız... Mezuniyet balomuz vardı cübbelerimizi keplerimizi aldık hazırlandık ve okula gittik. Hazırlık yapıyorlardı o sırada arkadaşlarımla takıldık o anı ölümsüzleştirmek istedik ve öylede yaptık fazlasıyla fotoğraf çekildik, güldük, eğlendik. Okulun içinde sıra olduk dışarıda bizleri bekleyen sevgili öğretmenlerim ve bizlerin aileleri çok heyecanlıydık. Tek sıra halinde yürüdük herkes bizleri alkışlıyordu videoya çekiyorlardı.Tabi benim ki gelmemişti aman boşver zaten biz kızlar kimin umrundayız? Diplomaları aldık yerlerimize oturduk şimdi sıra kep atmaya gelmişti sıra olduk üç'ten geriye saydık üç,iki,birrr havai fişekler atıldı şarkılar çalındı ve biz çok eğlendik. Sırada oyun oynayacaktık Dilara,Kasap,Üç ayak ve dans ben bir arkadaşımla dans ettim hangi şarkıda derseniz "Söz Konusu Aşk Bu" keşke benimkide orda olsaydıda görseydi ama yoktu işte "Sen Sevda Mısın" şarkısıylada kankamla dans ettim. Günümüz çok güzel geçti. Şimdi ise bir hafta kaldı çok üzülüyorum gitmek istemiyorum bu okuldan ayrılmak istemiyorum arkadaşlarımdan,öğretmenlerimden ama zorunluyduk daha her şey yeni başlamıştı benim için koridorlarımız,sınıflarımız,kantinlerimiz,müdürümüz,müdür yardımcımız, herkesi çok özleyeceğim tabii benimkinide ismini vermiyorum çünkü okuyor hikayemi aslında sevdiğimi biliyor ama olsun havalanmasın seviyorum diye. Mezuniyet balosundan sonra ayaklarım şişmişti topuklularla yürümekten çok ağrıyordu eve gelip hemen uydum. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere arkadaşlar mutlu,mavi,huzurlu ve bizle kalın...


karşılıksız aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin