P i z z a

1K 90 4
                                    


''Labas.'' Jis iškvėpė orą, žiūrėdamas į merginos veidą. Ji nusišypsojo jam, šiek tiek daugiau neryžtingai, nei jis tikėjosi. Jie žiūrėjo vienas į kitą pirmą kartą. Ji žiūrėjo į jo tamsius plaukus, bronzinę odą ir šokoladines akis, per dideles, kaip jo veidui. Ji nusišypsojo, nes pagaliau galėjo suderinti jo balsą su veidu.

Jis pasižiūrėjo į ją, jos tamsius raudonus plaukus, ir jos aukštą, bet liekną figūrą. Jis įsižiūrėjo į jos rudas akis, ir nusišypsojo jai atgal. Ji graži, jis pagalvojo, ir neryškiai nuraudo. Ji lengvai nusijuokė ir pavartė savo akis.

''Nestumk to nuraudimo šūdo ant manęs, Loganai.''

Jis nusišypsojo. Tai buvo ta Džoja, kurią jis pažinojo. ''Aš negalėčiau nė pasvajoti.''

''Tu kątik pasvajojai.''

''Aš nesvajojau.''

Ji nusijuokė ir pasakė, ''Aš čia dėl priežasties.''

''Kuri yra?''

''Aš atsiprašau, kad išsiliejau vakar ant tavęs. Aš niekada nedariau šio... dalyko.'' Jis galėjo girdėti, kad ji rinkosi savo žodžius atsargiai. Jo antakiai pakilo.

''Gerai, baik tai. Ta Džoja kurią pažįstu, negalvotų prieš pasakant kažką. Ji nesielgtų taip, kaip tu elgiesi dabar. Kas vyksta?''

''Tu idiote, aš nežinau kaip elgtis prie... Savo simpatijos!''

''Taip. Tai. Uh.''

''Loganai, tiesiog pasakyk man – ar aš tau patinku taip pat? Jei ne, tada jokių sunkių jausmų. Bet aš vistiek tave kankinsiu dėl viso to Nikolo Sparkso dalyko.''

''Ir dar sakai, kad aš idiotas... Tu išsiblaškiusi Džoja. Kaip tu manai, kodėl Marvo galva vis užstringa tualete?''

''Nes jis turi problemų?''

''Ne. Aš melavau. Aš tampu pasimetęs kai tu kalbi, taigi aš pabėgu. Nes tu man patinki. Tu kaip prakeiktas pepperoni mano picai!''

''Žmogau, tai rimta. Mes žinom vienas kitą du mėnesius, ir aš esu tikra, kad tu man patinki, bet... Ta prasme, pepperoni gyvybiškai svarbus picai, ir pica nėra ta pica be pepperoni.''

''Tai ir esu aš, be tavęs.''

''Aš nežinau kaip atsakyti į tai...''

''Aš neplanuoju mūsų ateities dabar, bet aš žinau, kad mes turime kažką. Be to, duokim ateičiai pailsėti, aš manau, kad mano dovana gana velniškai karšta.'' Jis pasakė, ir su tuo jis nužvelgė Džoja nuo viršaus iki apačios ir mirktelėjo.

Ji pavartė savo akis, ir netikėtai surėkė, ''O, taip! AŠ NORIU PICOS, simpatijos bičiuli.''

Jis atrodė matomai išgąsdintas dėl jos netikėto šaukimo, bet jis nusišypsojo ir tarė, ''Tuoj bus, simpatijos bičiule.''

Ir su tuo, jis nuėjo tiesiai į virtuvė, palikdamas Džoja plaukioti su savo mintimis. Ji svarstė apie tą jausmą, kai jis pripažino, kad ji jam patinka. Ji nejautė jokios radiacijos ar elektros, ji nematė fejerverkų ar žvaigdžių... Viskas kas ji matė buvo jis. Ir jai to užteko. Ji nebuvo emocijų gerbėja, bet šių ji negalėjo kontroliuoti. Be to, jie nebuvo tokie blogi.

Loganas virtuvėje buvo apie penkias minutes. Jis grįžo su paslaptinga šypsena. ''Ką padarei?''

Jis papurtė savo galvą ir jo plaukai pasikratė taip pat. Ji nusijuokė ir įsivaizdavo picą su per daug pepperoni ant jos ir jos kvatojimasis tapo garsesnis. Tai buvo užkrečiama. Viskas baigėsi tuo, kai Loganas ir Džoja gulėjo ant žemės, vos neverkdami iš juoko.

Picerijos Vaikinas | ✓Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt