Det var lørdag morgen og jeg var stået tideligt op, da jeg skulle være på arbejde kl 10. Imens jeg spiste morgenmad, tjekkede jeg lige de sociale medier, for at se om der var sket noget nyt.
Kl blev 9:30 og jeg gik ud i gangen og tog min jakke og sko. Da der ikke var mere end små to kilometer til arbejdet, cyklede jeg altid der hen.
Desværre begyndte det og regne og jeg kunne mærke mit tøj lige så stille begyndte at blive gennemblødt af alt det vand.
Jeg stopper derfor op og vælger at gå ind og få varmen et sted, da kl kun er 9:40 og der stadig lang tid til min vagt begynder. Jeg sætter mig ind på en lille cafe og bestiller noget varmt at drikke. Da jeg færdig, er regnen holdt op og jeg skynder mig at cykle hen på arbejdede.
Jeg stiller cyklen og løber ind og klæder om. Det skal måske lige siges, at jeg er tjener på er hotel. Idag skulle der være konfirmation på hotellet, så vi var ialt 4 tjener på vagt.
Da gæsterne er kommet går mig og de andre tjener ind med velkomst drinksene og smiler sødt til alle. Pludselig for jeg øje på en høj mørkhårede dreng, som smiler til mig. Jeg kan se han ingen drink har fået endnu og vælger derfor at gå hen med en til ham.
Da jeg kommer der hen siger han Hej til mig. Jeg siger Hej og giver ham sin drink. Han smiler igen og jeg kan mærke rødmen kommer frem.
Derefter skynder jeg mig ud i køkkenet igen og gør klar til forretten skal ind. Efter en god halvtime går vi ind med forretten. Bordene er placeret som et E, hvor jeg skal søger for dem der sidder i højre side. Jeg går ind med fadet og begynder at give hver gæst en tartelet. Da jeg er kommet halvvejs, ser jeg ham den mørkhårede sidde ved bordenden. Han har ikke opdaget mig endnu. Da jeg kommer hen til ham siger han igen Hej. Jeg smiler og siger pænt hej tilbage. Igen kommer rødmen ligeså stille frem.
YOU ARE READING
Ham der Stefan ❤️
FanfictionJulie er en typisk 18 årig, der i sin fritid arbejder som tjener på et hotel. En dag er der et stort selskab, hvor hun møder en helt speciel dreng, der kommer til at ændre hendes liv. Læs med og se hvad der sker......