Næsten morgen vågner jeg med Stefans arme om mig. Jeg har seriøst aldrig nogensinde sovet så godt før. Han er verdens dejligeste kæreste.
Jeg vender mig forsigtigt om, for ikke at vække ham. Jeg lægger bare og kigger på han smukke ansigt og tænker på hvor sød han er når han sover.
Pludselig åbner han sine smukke øjne og ser lige ind i mit ansigt. Vi lægger længe og bare kigger på hinanden. Til sidst giver jeg ham er kys på munden og sender en stort smil. Han er det bedste der nogensinde er hent mig, ja det siger jeg tit men mener det bestemt også.
"Julie?" Siger Stefan "ja, hvad er der Stefan" "Jeg tænkte på om du vil møde det bandt jeg spille i senere idag." "Spiller du et bandt" "Ja, ventede lidt med at sige det, for syntes det var så fedt endelig at møde en der ikke vidste det" "Årh forstå dig godt og selvfølgelig vil jeg møde dit bandt" "Fedt vi skal mødes med dem kl 13 i studiet" "Super, så må vi heller til at stå op, klokken er vidst allerede 11 Ups"
Vi stod op og gik ned og spiste nogen morgenmad. Derefter gik vi ovenpå og gjorde os klar til at møde drengene. Jeg var spændt på at møde dem og se hvilke musik de laver.
Endelig er kl ved at være 13 og vi går hånd i hånd ned mod deres studie. Da vi kommer der hen er de andre drenge der allerede. Vi hilser på hinanden."Hej mit navn er Julie, hvad hedder i?" "Hej Julie, mit navn er Pelle og de andre to hedder Lauritz og Jonas"
Vi sætter os hen i sofaerne. Stefan, mig og Pelle i den ene, mens Lauritz og Jonas sidder i den anden. Vi snakker en masse om deres nye musik og de sprøge til sidst og jeg måske vil med til koncert i morgen. Jeg siger selvfølgelig ja og glæder mig til at hører mere til deres musik.
DU LIEST GERADE
Ham der Stefan ❤️
FanfictionJulie er en typisk 18 årig, der i sin fritid arbejder som tjener på et hotel. En dag er der et stort selskab, hvor hun møder en helt speciel dreng, der kommer til at ændre hendes liv. Læs med og se hvad der sker......