Sidste dag i Spanien☀️

366 15 2
                                    

Jeg vågnede ved, at jeg stadig lå på Stefans brystkasse. Jeg havde sovet fantastisk og var klar til at få det bedste ud af den sidste dag her nede, inden vi skulle hjem i morgen.

Efter lidt tid stod Stefan op og vi blev enige om, at få hen og vække de andre. Men da vi kommer hen til dem, sidder de allerede oppe og snakker lidt. "Ej er i allerede oppe, ville ellers vække jeg" røg det ud af mig. De begyndte straks at grine og spurgte om vi ikke ville med ned og spise. Vi sagde begge "Ja" og gik ned for at spise.

Under morgenmaden snakkede vi om, hvad vi skulle lave i dag. Vi blev hurtig enig om, at vi kunne tage hen til Madrid og shoppe lidt nyt til alle deres jobs. Heldigvis lå Madrid ikke så langt væk fra der hvor vi boede.

Efter et par timer har vi alle hænderne fulde af poser med nyt og lækkert tøj.

Derefter valgte vi at tage tilbage til hotellet og slappe af ved poolen og lige få den sidste tan. Ja det ville jo være pinligt, hvis man kom hjem fra Spanien uden noget farve.

Stefan lå ved siden af mig og smilte. Jeg spurgte så "Skat?" "Ja" sagde han og smilte sødt. "Vil dig og drengene ikke synge lidt for mig?" "Jo det kan vi da godt. Hva siger i drenge er i med?" De nikkede og begyndte at synge "Hun har". Det er seriøst den smukkest sang. Jeg elsker den og begynder næsten at græde mit i sangen. Heldigvis er Stefan hurtig over og tage min hånd og flet den med hans, hvor efter han smiler til mig. Men den sang er bare så sød og rørende.

Stefans tanker:
Når jeg en dag bliver gift, skal mig og drengene helt klart spille den her til brylluppet. Jeg kan se hvor meget den betyder for Julie og hun ville elske den.
Når vi så havde spillede den, skulle vil synge 'Holder fast' for at fortæller jeg ikke giver slip for hende. ❤️

Ham der Stefan ❤️Where stories live. Discover now