Musikvideoen

418 12 1
                                    

Jeg vågnede op til dette skønne syn i kan se på billedet. Nøj hvor er den dreng dejlig. Jeg giver ham en dejligt morgen kys og trækker derefter i tøjet.

Idag skal vi ud og filme drengenes musikvideo til 17 år. Jeg glæder mig helt vildt til at se hvordan sådan egenlig foregår.

Efter en times tid på hotellet, skulle vi ud og mødes med de andre drenge. Jeg var glad nok for, at de andre drenge også var her, de var tros alt ved at blive mine bedste venner.

Da vi kommer der ud giver vi hinanden en krammer og siger Hej. Derefter går vi igen med at finde ud af hvad der skal med i videoen og begynder ligeså stille at filme. Jeg bliver bag ved kameraet og føler med. Det super spændene og er sikker på deres fans vil elske den.

Da de færdige efter godt stykke tid, vælger vi at tage ud og spise alle sammen.

Vi finder en lille hyggelig cafe. Vi snakker egenlig bare og nyder hinandens trygge selskab.

Da vi færdige går vi tilbage på hotellet og slapper af resten af aften. Stefan og jeg lægger bare i sengen og ser lidt tv. "Skat" siger Stefan "Ja hvad er der" siger jeg. "Hvad synes du om vores nye musikvideo" "Den er mega fed og tror jeg fans vil elske den" siger jeg og giver ham et dejligt langt kys og sender derefter et smil.

Efter kort tid falder jeg i søvn på hans brystkasse. Imens kan jeg mærke han lægger og nusser mig stille i håret. De kilder lidt men er samtidig også bare virkeligt dejligt.

Ham der Stefan ❤️Where stories live. Discover now