Bio je to Niall koji se svađao sa nekim crnokosim. Kad je vidjela kako je blenuo u nju, samo se okrenula i bacila ružu na zemlju te počela hodati prema kući. Niall je potrčao za njom i uhvatio ju za ruku te ju zaustavio.
„Melissa, zaboga stani. Zašto si se vratila? Nije vam bilo dovoljno što ste nas prije mučili? Zar ti nije bilo dovoljno što si ubila svoje roditelje? Vratite se odakle ste i došle!!"
samo ga je hladno pogledala i opalila mu je takav šamar da je pregrizao usnu i raskrrvario ju. Na što se ona samo nasmiješila i slatko rekla „jesam li te pitala za mišljenje? Koliko ja znam nisam, i ne uplići se u moj život!" hladnokrvno je rekla i nastavila put kući.
Crnokosi koki je bio iza njih počeo se gromoglasno nasmijati.
Niall ju je gledao sa tolikom mržnjom da se to ne može opisati. Okrenuo se prema svom prijatelju i prostrijelio ga pogledom „Dobra mala, ima muda. Sviđa mi se" rekao je njegov crnokosi prijatelj. „Zayn pametnije bi ti bilo da zašutiš" Zayn se samo smijao i potapšao Nialla po ramenu u smislu 'nije kraj svijeta' te su zaboravili svoju svađu i otišli zajedno dublje u šumu.
Melissa je došla u svoj vrt i više nije imala živaca za ništa. Pogledala je na sat i vidjela da tek sedam uvečer. nije imala šta za raditi te je otišla u svoju sobu i ušla pod tuš. Dok se tuširala razmišljala je o onome što joj je Niall rekao. Zar je ona stvarno kriva za smrt svojih roditelja? Znala je da da su se tada u autu svađali, ali oko čega nije znala, i da se od nikud ispred njih stvorio kamion kojem je vozač zaspao za volanom. Znala je da ona nije kriva za ništa ali nekako ju je pekla savjest. Zbog čega nije ni ona znala, no tada se sjetila kakav je šamar opalila Niallu. Bila je ponosna na sebe i sama sebi se nasmiješila. Nakon što se opustila ispod tuša, obukla se i otišla do kreveta te sijela na njega. Nije znala zašto ali osjećala se užasno umorno, te je legla i u roku pet minuta zaspala.
Opet isti san, opet ista noćna mora. Ponovno bježi po šumi od nekoga, bježi i pada i tako svako malo, a glas iza nje viče „Ne možeš mi se sakriti Melissa, ne možeš!!" bio je to dubok muški glas, a po tonu glasa zvučalo je kao da se smiješka. Nije znala gdje se nalazi ali pala je na kamen i jako ozlijedila nogu, ali morala je nastaviti dalje, morala je pobjeći, morala se sakriti negdje, no nije imala kamo. Drveće je bilo pre tanko, a nigdje nije bilo nikakve stijene iza koje bi se mogla malo odmoriti. Odjednom našla se na litici i više nije imala kamo. On je došao, sustigao ju je i smijao joj se „Što je bilo ljepotice? Nemaš više kamo?" ona ga je pogledala no nije mu mogla vidjeti lice, bilo je crno kao da je izgubila oči od tame, krenuo je prema njoj, nije znala što učiniti, i odjednom odlučila je. Okrenula mu je leđa i skočila sa litice u čistu tamu i iza sebe začula krik „NEE!"
Probudila se sva mokra i u grčevima. Sjela je na krevet i skvrčila noge uz grudi te ih obuhvatila rukama. „Zašto opet? Zašto uvijek isti san, ista noćna mora?" razgovarala je sama sa sobom i željela je zaplakati ali nije mogla. Već duže vrijeme nije mogla plakati. Tako je sjedila i razmišljala nekih dva sata dok joj mobitel nije dao do znanja da je sedam sati i da se mora spremiti jer mora danas obaviti sve što je potrebno za kuću. Digla se i počela se spremati.
Uzela je iz ormara plave poderane traperice i bijelu majicu kratkih rukava na kojoj je pisalo „You can't sit with us' te obula crne starke. Zatim je otišla u kupaonicu i stavila malo pudera da sakrije podočnjake i da prekrije neku malu nepravilnost na licu ako je i bilo neke, te je stavila malo maskare i svoj omiljeni balzam od trešnje na usne. Izgledalo je kao da je stavila ruž ali to je rijetko kada koristila. Svezala je kosu u visok rep te izašla van iz kupaonice i sobe.
Ušla je u sestrinu sobu da vidi što rade. One su još uvijek čvrsto spavale. Otišla je dolje niz stepenice i bacila se na posao. je prozore i podove, obrisala prašinu i krenula raditi doručak. Narezala je slaninu i spržila ju na ulju te ispekla dva jaja na oko.
YOU ARE READING
Something Unexpected
FanfictionOna je izgubila nadu za život, živjela je samo da preživi. No novi grad, novi ljudi, novi osjećaji i vraćanje starih. Ljudi iz prošlosti i potpuno nove stvari za koje nikad nije mogla vjerovati da su stvarne. Hoće li probuditi nešto u njoj? No on, i...