Pored nje je sjedio Zayn. Izvadila je slušalice iz ušiju i pogledala ga ljutito, a on se samo smješkao „Pa jesi li ti normalan? Hoćeš da mi srce stane?" derala se na njega a on se nasmijao. Stala je ispred njega ljutito sa rukama na bokovima „Što je smiješno?" upitala je ljutito, a on se nasmijao „Ti" rekao je sa smiješkom. „Zašto si sjeo pored mene?" upitala je otresito, samo ju je pogledao ozbiljno i povukao za ruku i odveo u park gdje je bilo manje ljudi „Ovdje sam zbog posla, šef me poslao" ostala je u šoku i pomislila 'zar je i on u ovom poslu? Zar je jedan od onih najboljih?' bila je potpuno šokirana. „Hajde idemo u neki kafić da razgovaramo kao ljudi" nije željela ići sa njime, ali što se mora nije teško ipak o tome joj ovisi karijera. Samo je kimnula glavom još uvijek u šoku. Hodali su niz ulicu dok je ona gledala niz ulicu za prvim kafićom, a on je gledao u nju. Kad je ugledala kafić ubrzala je korak i brzo došla do njega „Hajde pužu jedan, ubrzaj tempo" rekla je šaljivim tonom, a on je glumio uvrijeđenost te je napravio tužnu facu i stavio je ruku na srce u smislu uvrijeđenosti na što se ona nasmijala, a on se nasmiješio na njen smijeh. Ušli su unutra i sjeli u kut kafića, za neko čudo bio je polu prazan. Oboje su naručili vruču čokoladu „Da čujem" započela je jer je što prije htjela otići kući. on je uzvadio neku sliku iz kaputa na kojoj je bila neka djevojka. Pružio joj je sliku „Tvoj novi zadatak je zaštiti nju. Ovo je Gemma Styles, Niallova djevojka, zna i previše informacija i bojimo se da će ju neko iskoristiti i izvući informacije iz nje. Pošto ona ide u našu školu posao ti je olakšan tako da se odmah možeš uhvatiti posla" Rekao joj je na što je ona odmah kimnula glavom i pospremila sliku u svoj džep, „Ti si vjerojatno dobar sa njom, upoznaj nas i ja ću sve ostalo preuzeti" on je kimnuo glavom i počeli su piti svoje vruče čokolade. Počela je svirati pjesma Potogrph od Eda Sheerana, a ona se nije mogla suzdržati i počela je pjevati. On je ostao u šoku koliko lijepo pjevala."Ti si trebala ići za pjevačicu, a ne se baviti ovim poslom" rekao je sav iznenađen, ona se samo nasmiješila i pocrvenjela što je njemu bilo jako slatko. „Ja bi trebala ići sada" rekla je i sjetila se da ne zna kuda ići kući jer je slučajno došla do Temze „Ovaj Zayn?" bilo joj je jako neugodno, a on se samo nasmiješio „Reci" ona se uhvatila rukom za vrat „Ja sam zaboravila kuda trebam ići kući" nasmijala se sama sebi. „Nemaš problema, ja ću te odvesti, živiš nekoliko kuća dalje od Nialla jelda?" upitao ju je na što je ona samo kimnula glavom. „Ajde idemo" platili su račun i krenuli prema izlazu, na što se ina susrela sa Jacobom koji je nekamo žurio, noseći buket koji mu je ona napravila, susreli su se i pozdravili, dok je Zayn Jacoba gledao sa prezirom. Pitala se što ima protiv njega, ali nije se ipak željela miješati ipak je to njihova stvar. Jacob je otišao svojim putem a Melissa je pratila Zayna do auta, vozio je crni mat porsche, na što je ona samo preokrenula očima i ušla unutra, a on za njom. Vožnja do njene kuće protekla je u tišini, a tih deset minuta činilo joj se kao vječnost, kad su napokon stigli nasmiješila mu se „Hvala ti" rekla je i izašla iz auta „Laku noć ljepotice" rekao joj je i namignuo na što je ona samo preokrenula očima i rekla „Laku noć" te zatvorila vrata. Ušla je u svoju kuću i sa olakšanjem odahnula, ostavila je kaput na vješalici i otišla u svoju sobu. Istuširala se i obukla je tajice i majicu te se uvukla u mekani krevet. U misli joj se uvukao Stefan, zašto je on uopće došao? I zašto nakon toliko vremena? Zašto sada kada je bila ono što je oduvijek željela biti, sad kad je napokon postala netko u svom životu i kada je ga je napokon preboljela i naučila se živjeti bez ikoga i ičega, nitko ne zna što je ona sve prošla u zadnjih tri godine, samo ona i šef, samo oni. Zaspala je razmišljajući o tome kakav joj je život zapravo i donijela e presudu da joj je šivot zapravo jedno ogromno sranje. Probudila se opet zbog iste noćne more, sva znojava i u grčevima otišla je na terasu i sjela na pod skvrčivši noge uz grudi te je čekala izlaz sunca. Tako je čekajući zaspala dok joj na koljeno nije sletjela ptičica i zacvrkutala a ona se prestrašila i zamalo vrisnula, a ptica je stala pored nje na podu. Čudila se jer je se nije bojala, sagnula se dolje i ispružila joj prst na koji je ona stala i prinijela ju je u visinu svoje glave i nasmiješila joj se. „Što je bilo malena? Zar ni ti nemaš nikoga?" na to se ptičica oglasila, a Melissa se tužno osmjehnula i rekla „E pa sad imaš mene" pomilovala ju je i stavila ju na pod „Pričekaj me ovdje, ja ti idem pronaći kučicu" ušla je u sobu i obula tenisice te otišla je na tavan i pronašla drvenu kučicu za pričice, izašla je van u vrt i vidjela je da ju njena ptičica već čeka na ljuljački na što se ona nasmiješila i postavila kućicu na brezu koja je radila sjenu iznad ljuljačke. Ptica je odmah poletjela unutra cvrkutajući na što se ona obradovala i zadovoljno prekrižila ruke na prsima. Ušla je u kuću i pojurila je prema sobi jer se mora obuči pošto danas kreče u školu. Otvorila je ormar i nekih pet minuta gledala što će obući i odlučila se na crveno crnu kariranu košuljicu i crni šos i naravno njene crne starke. Kad se obukla ušla je u kupaonicu i počela se šminkati, stavila je kremu na lice i dobro ju utrljala, zatim je stavila puder i na obraze malo rumenila, na oči je stavila maskaru, tuš i bijelo sjenilo, na usne je naravno stavila svoj omiljeni balzam od maline, te ga je stavila u džepić na košuljici. Bila je zadovoljna svojim izgledom, te se vratila nazad u sobu i spremila knjige u crnu torbu koja ide preko ramena. Uzela je svoj mobitel sa punjača i krenula je van iz kuće kad je začula da joj je neko zatrubio autom. Okrenula se i vidjela.....
Znam da je dosadno, ali oprostite na tome. Bit će zanimljivo, vjerujte mi već sam sve isplanirala i bit će dosta komplikacija i napetosti a nećete doznati o čemu je riječ ako nećete nastavite čitati priču. Vidimo se uskoro, možda još danas ili sutra. Volim vas :*
,{"a���L�\G
ESTÁS LEYENDO
Something Unexpected
FanficOna je izgubila nadu za život, živjela je samo da preživi. No novi grad, novi ljudi, novi osjećaji i vraćanje starih. Ljudi iz prošlosti i potpuno nove stvari za koje nikad nije mogla vjerovati da su stvarne. Hoće li probuditi nešto u njoj? No on, i...