( MULTİMEDİADAKİ ÇOCUKLAR JACKSON VE JAMES )
HER BÖLÜME RESİM KOYMAYAYIM DIYE IKILI YAPTIMokul çıkışı James beni bekliyordu onu gibi bir çocuğun köfte ekmek yemesimi hahahahhah ve süper bir lokantaya geldik ve harika kokular geliyor burnuma Imm dedim .
James :
- ne oldu aciktin mi ? Derken yemekler geldi ben hemen yemeğe daldım öküz gibi
- kusura bakma fazla hızlı yiyorum acikmisimda
- soru değil ama boğulma dikkat et hahahahhah diye güldü
- yaa poslok yopma ay daha konusamiyorum bıle
Bilin bakalım yan masasımizda kim var liv ve Jackson . olamaz salak liv aptal . James yan masaya bakmaktan yiyemedin iyi misin ?
- Iyiyim
Yemegimi bitirmistik eve döndüm Alison günün nasıl geçtiğini sordu iyi dedim . Jackson ve Liv'e Yemekteydi dedikten sonra Alison çok sinirlendi . Liv'i uyarmamiz gerek dedi . Neden ki o benim düşmanım onun sayesinde bu haldeyim. Dedim peki dedi ve uyuduk sabah erkenden üstümu degistirip AVM'ye gitmiştim . Belki kendime birseyler alırım diye Mango'da birseylere bakarken Jackson'da oradaydı önce görmemezlikten gelmeye çalıştım . Ama tip tip bakınca yanına gittim .
-sen bana neden tip tip bakıyorsun
- asıl sen neden ikidebir benim olduğum yerdesin
- bak düş yakamdan hayatımı mahvettin zaten .
- düşmüyorum zaten senin yakanda falan değilim .
- hıı tabi öyle
-bak kızım uzak dur benden kötü olur
-biliyor musun sen bana hiç birşey yapamazsın kötü vampir
- nedenmis
- çünkü ben ben hiçbirşey az kalsin ona gücümü söyleyip herseyi mahvedecektim. Sonra eve geldim . Kapıda bir not vardı . Biz vampir akademisi olarak karar verdik sadece seninle konuşmaya geleceğiz Alison ' a gidip neler olduğunu sordum . Beni öldürmeye geliyorlarmıs. Eyvah bittim ben .Jackson anlatımından
Ashley de sanki eski kaybettiğim sevgilimi görüyorum. Sanki o o yeniden doğmuş gelmiş beni bulmuş ona karşı bir yumusakligim var sanki onu görünce onunlayken sanki eski Jackson oluyorum . Ama bunun ondan haberi yok .Acilen Alison'un evini terk ettim nerden benim bu güçlere sahip olduğumu anladilar ben bu sefer bittim . Kesin ölücem sonum o kız gibi olucak .
- sakin ol Ashley sana birsey olmayacak
- olamam ölücem. Diyerek sinir krizine girmistim. Kimse beni sakinleştiremiyordu deli gibiydim. Akşam olmuştu beni akademide bulamamışlardi . Saat 00.00 olmuştu. Herkes uykuya dalmıştı gözlerim apaçık duruyordu. Sesler gelmeye başladı calılıkların arasından . Cam açıktı . Ve bir anda içeri geldiler çığlık atmamla herkes uyandı . Ve ağır bir şekilde vampir akademisinin başkanı Fred konuşmaya başladı.
- vay vay vay Ashley hanim seninle tanışma fırsatımız oldu. Kaçabilecegini sandın . Ama ölmen gerekli .
Alison :- sen kimsin ya kafayı yemiş yaşlı dede arkadasimdan uzak dur
Fred :
- senide hallederiz merak etme beni tutup tam öldürecekken .bir rüzgar esti ve içeri Jackson girdi . Herkes şaşkın ifadelere bakarken . Fred :
- aaa bay Jackson gelmiş . Intikam için geldiysen al buyur öldür dedi ve beni Jackson'ın önüne itti Jackson tam beni tutup kolumdan kafamı cevirecekken bana dönüp
- kaaccc diye bağırdı .
Fred fazlasıyla şaşkındı ve bir anda yok oldular Jackson peşimden geliyordu. Ben ise ormanın derinliklerinde doğru kosuyordum. Jackson arkamdan " dur " diye bağırdı ben ise "imdat" diye cırladım. Ama ormanın derinliklerindeydim. Neye bagiriyorsam. Ayağım çalıya takıldı ve yere yapistim. Yavaş yavaş sürünürek kaciyordum ki Jackson'a yakalandım-tamam al öldür beni orada yarım bıraktığın işi tamamla.
VOTE VE BOL BOL YORUM PLEASE YORUM YORUM .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ VAMPİR
VampireArkadaş seçimi hayatını biranda alt üst edebilir . O gece o satoda ne oldu ? Ashley bu durumu nasıl karşılayacak . Hayatını nasıl düzene sokucak. Ama unutmamalısin ki hayat bir ayrıntı ancak bir ayrıntı hayatı değiştirebilir.