DIGER KITAPLARIMA DA BAKABILIRSINIZ.
........ŞARKICI SEVGILIM
Konusu : kızın daha yeni sevgilisinden ayrılıp deprosyana girmesiyle yazın tatile los Angeles'a gelir ve cafede masasına dünyaca ünlü şarkıcı James Bell oturur ve maceraları başlar.SEZONLUK ASK
konusu : inek çalışkan bir kız serseri bir çocuğa aşık olursa ve bu çocuk onu sevmiyorsa , serseri çocuğun birde sevgilisi varsa ...Lütfen okuyup votleyin
Jackson :
- sakin ol seni öldürmek istesem orada öldürürdüm.
- ne neden öldürmedin beni . Sen benden nefret ediyorsun.
- evet senden nefret ediyorum. Seni sevmiyorum ama onun kaderini yaşamanı istemem .
- o kız seni aşık olduğun mu ? Neden ya o kızı neden korumadin .
- bak kurcalama daha fazla ufaklik .
- kurcaliyacagim bu arada ben ufaklik değilim aramizda 1 yas var ve olaylar benim etrafimda dönüyor bunlari öğreneceğim.
- bak son kez uyariyorum.
- sen kimsin ya daha bir sevgiline sahip çıkmamışsın. Ne oldu ?
- ya sus canım yanıyor çünkü Linda benim sayemde öldü anliyormusun ve onu kurtaramadım çünkü off neyse benden uzak dur Ve canımı yakmaya çalışma çünkü canımı yakanın canını yakarım ve bunun için uğraşırım.
- çünkü ne ? Devamı ne ? Merak ediyorum. Sen kötü biri değilsin biliyorum. Sen iyi birisin kendini gizlemek için böyle davraniyorsun.
- benim gitmem lazım sende evine dön ve korkma ben daima seni koruyacagim.
Sonra ormanın derinliklerinden bir ses duydum uluma sesiydi tırstım değil yani ve ilerlemeye başladım sesiz sesiz galiba Jackson bana şaka yapacak sandim.
-Jackson bak şaka yapma çık karşıma lütfen
Bir anda önüme kurt çıktı çığlık attım . Imdat diye geri kostum hızlıca beni yemeye geliyordu . Neyseki kurtuldum . Sabahleyin ilk iş James'i aradım .
- selam James Naber .
- iyi Ashley ımm dışarı çıkalım mi ?
-olur , süper olur .
James anlatımından :
Ben yavaş yavaş Ashley'e aşık oluyordum. Onunla konuşurken çok heyecanlaniyordum onda Linda'yı görüyordum aşık olduğum kizi . Ama o ve ben imkansiziz çünkü o bir melek ben ise kötü biriyim vampir akademisinde ve okulda her kez beni kötü olarak bilir . Onu ise yardım eden iyi bir kız . Ve zaten galiba o James'e ilgi duyuyor .James ile Starbucks'a gitmiştik. Konu konuya açarken James'te bir tuhaflık sezdim acilen tuvalete gidicem deyip gitti .
VOTE VE YORUM LÜTFEN LÜTFEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ VAMPİR
VampiroArkadaş seçimi hayatını biranda alt üst edebilir . O gece o satoda ne oldu ? Ashley bu durumu nasıl karşılayacak . Hayatını nasıl düzene sokucak. Ama unutmamalısin ki hayat bir ayrıntı ancak bir ayrıntı hayatı değiştirebilir.