Ráno som sa zobudila na ten jebnutý budík. Samozrejme utorok , ľahký deň v škole nič ťažké tak som si zbalila veci a do školy prišla 5 min. pred zvonením čiže som ešte stihla odpísať Justinovy no nočnú SMS-ku. Odpísala som mu len "Ďakujem ale spala som". Nevadí no on to prežije. Prvú máme Výtvarnú čiže oddychovečka a navyše chýba učiteľka až do konca školského roka , tak je to ok. No samozrejme sme schytali toho najviac TOP učiteľa. Plešatého debila , meno nepoviem radšej. Samozrejme mne ako paničke prišla SMS-ka a na celú triedu. Všetci sa ku mne nahrnuli že "Kto? Ako? Prečo? Kde? Kedy?" - milujem ich priblblé otázky. Nič som im nepovedala lebo :
po 1. - neverili by mi
a po 2- trištvrte našej triedy = HATERS
Mala som sa úžasne ale aj zle pretože jednak som sa tešila z toho že mi došla SMS-ka ale jednak mi bolo na hovno lebo mi ta SMS-ka prišla tak že to všetci počuli , a celú prestávku ma otravovali. Jedine Ann ma chápala a jedine tej som mohla povedať všetko , aj ked som si tým nebola najviac istá pretože ona Justina nemala v láske. O tom skoro bozku som jej vravieť ešte nechcela , teda aspoň kým si nezvykne na to že sa "baví" s niekým tak slávnym a jednak som ju musela pripraviť na paparazzov!
Po hodine som vybehla na chodbu , všetci na mna divne pozerali. O pár minút sa mi začali zdraviť ľudia od ktorých by som to nečakala. Pozdravil na najpopulárnejší chalan školy a samozrejme aj najkrajší. Potom som si spomenula že včera ako pre nás Justin prišiel autom , niekoľko deciek bolo pri jedálni čiže ho určite videli , no a u nás sa reči šíria rýchlo. Došlo mi to. Chcú sa so mnou asi baviť len preto lebo sa bavím z niekým takým ako je Justin! Povedala som si že takých falošných kamarátov nepotrebujem , čo sa budú so mnou baviť len kvôli Justinovi. Sľúbila som si že nikdy neprepadnem tej „popularite“ a že sa s nimi nezačnem baviť , keď viem prečo sa so mnou chcú baviť!
...skončila nám 6 hodina . Mali sme isť na obed ale už pri vchode do jedálne to bolo cítiť ako pekná sračka . Šli sme s Ann von , chceli sme sa porozprávať . Sadli sme si na tú istú lavičku kde sme predtým sedeli s Justinom. Všetko sa mi prehralo pred očami až sa mi zakrútila hlava a sadla som rovno na kamene . Omdlela som , takže si nič nepamätám . Prebrala som sa až v nemocnici a vedľa postele sedela Ann. Sadla som si a Ann sa hneď začala pýtať čo sa stalo ale ja som jej len povedala že má ísť domov a nech sa nebojí , že jej to poviem inokedy. Nechcela odísť radšej si sadla naspäť na stoličku a pozerala na mňa. Som rada že sa mi nič nestalo , ale divím sa že som hneď omdlela.
Z ničoho nič Ann niekto volal a zvonenie mala "As long as you love me" čo ma strašne prekvapilo. Dvihla a vyšla z miestnosti aby sa s tým človekom mohla porozprávať . Iba som počula ,,Už sa prebrala , môžeš...“ Strašne som chcela vedieť kto to bol a čo jej/mu to vravela.
....za pol hodinu som počula z vonka krik. Myslela som že sa stalo len niečo nepodstatné ale zrazu som zbadala ako nejaký debil beží po chodbe. Potom sa otočil a nakukol do mojej izby. Áno bol to Justin , hneď som pochopila ten krik pred budovou, viete keď vidíte bežiaceho Justina do nemocnice tak no nekričte že? Justin mi vliezol do izby a zavrel dvere .
,,Si v pohode?"- vyzeral že si robí naozaj starosti.
,,Ale áno"
,,Čo sa vlastne stalo?"
,,Ale nič"
,,Dobre teda"
S Justinom sme sa ešte chvíľu rozprávali , chcel ostať celú noc ale som mu to nedovolila) .Koniec koncov zostala som spať v nemocnici ale na druhý deň mam ísť už domov, tak strašne sa teším !
ČTEŠ
My World <3.
FanfictionOna je len ďalšia šialená fanúšička , a on najpopulárnejší spevák svojej generácie . Ako to dopadne?