-Havalı Giriş -

203 15 3
                                    

Multimedya : Cara

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Okulun açık otoparkına Arabamı parkederken gözler üstüme doğru yönelmeye başlamıştı. Porsche'yle havalı bir girişin ardından arabadan indim ve kimseye aldırmadan Müdür odasına gittim.

"Merhaba cara içeri gel"diyip koltuğu göstererek oturmamamı işaret etti.
Oturdum ve biraz sohbet ettik.Sanki bir vampirmişim gibi davrandım, klan tarafından aranan biri olarak melez olduğumu anlamalarına izin vermemeye kararlıyım .klan adımı bilmiyordu ama annem ve babamın diğer melez türlerine göre daha güçlü olmaları ve benim onların kızı olmam
her türlü sorunla karşı karşıya kalmama neden oluyordu.

Sınıfımı öğrendikten sonra odadan çıktım. Geldiğim sınıfta inanılmaz derecede yakışıklı ve güzel bulunuyordu. Sınıfa girdiğimde önüme siyah uzun saçları ve kahverengi gözleriyle adeta bir "tiki "
Çıktı. Sessizliği bozan kız

"Evet yeni Sana hatırlatmam gereken bazı konular var."dedi

Alaycı bir gülüşle yanından geçip boş bir sıraya geçtim arkamdan gelip kolumu tuttuğunda adeta kan beynime yükseldi. İnsanlarla temasta bulunmayı sevmediğimden kolumu sertçe kendime doğru çektim.

"Ne istediğini açıkça söyle dediğimde arkasına onun gibi birkaç vampiri almış sırıtıyordu.Oradan

"Kavga,kavga"diye erkekler topluluğundan sesler yükselince kendimi zor tuttum Kızların gözleri kırmızı bir hal alıp damarları keskinleştiğinde gözlerimin sararıp dişlerimin sivrileştiğini anladım. Herkes nefesini tutmuş adeta ilk hamleyi bekliyorlardı.

Yorumlarınızı ve Oylarınızı bekliyorum yeni bölüm harika olucak.

Melezler Klanı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin