Bir duş aldıktan sonra Zack i düşündüm anladığım kadarıyla o benden hoşlanıyordu ama çok dengesiz davranıyordu. Her gün okulda sevgilisiyle yiyişirken görsemde beni durduk yere öpmüştü uykuya dalmadan saati 3 e kurdum çünkü , sabaha karşı bir partiye gidicektim ve orada dövüşüp biraz para kazanmayı umuyordum.
Alarm çaldı sessizce üstüme salaş siyah tişört ve siyah şort giydim ,içime dövüşürken giyeceğim kısa spor üstü giydim ve altıma sert ve daha iyi vurabileceğim botu geçirdim. Elimi sarmak için çantama sargı koydum ve biraz da kan aldıktan sonra sabah hazırladığım mine ve kurtboğanlı suyu içip banyoya gittim . Hafif bir makyaj yapıp, saçlarımı tepeden topladım ardından dişlerimi fırçaladım ve Odamdan çıktım kimseye yakalanmadan evden çıkıp bir taksi çağırdım. Gideceğim yer bataklık bir alandaki devasa çadırdaydı . Beni bir iki kurt karşıladı ve içeri geçtik listeye adımı yazdırdım ve rakibinin John Christian olduğunu öğrendiğimde beynimden vurulmuşa döndüm. Bu adam inanılmaz güçlüydü erkekler bile ona kolay kolay bulaşmazdı ama olan olmuştu ve sıramı beklemek aynı zamanda da hazırlanmak için arka tarafa yöneldim.
Üstümü çıkarttım ve ellerime sargıyı sıkıca sararak doladım bir el beni belimden kavrayıp duvara yapıştırdı arkamı döndüm ve geçen akşamki kurt başkandı .
" burada ne işin var "dedi.
"Para kazanmaya geldim. "Dedim
"Paraya ihtiyacın varsa ben varım." Dedi ve bana biraz daha yaklaşıp öpmeye başladı bir zaman sonra durup
"Anlaşmayı unutma dedim. Ve gitmesini söyledim "
"Dövüşü sabırsızlıkla bekliyorum, zevkle o adamı dövmeni izlicem" dedi ve sırıtarak gitti heycandan yerin dibine gircektim sonra bir kız sesi duydum ve tuvalete doğru yöneldim ve gözlerime inanamadım Zack bir kızla ağıza alınmayacak şeyler yapıyordu beni görünce durdu . Hemen oradan çıktım ve yürümeye başladım arkamdan
"Cara bekle "dedi
"Şerefsiz ,adi, piç herif daha kaç kızı birlikte götürüyorsun"
"Senin burada ne işin var cevap ver"
"Konuyu saptırma "
"Sarhoştum o kadar"
" ay canım sarhoşmuş tabi canım koruduğun sevgiline yazık. " Dedim ve oradan ayrıldım "Sıra bana geldiğinde rinkin etrafı doluydu john nun adı okundu. merakla karşısındaki rakip beklenirken adım okundu ve rinke çıktım daha önce böylelerini yenmiştim ama korkuyordum.
Kurt başkan yani lim bana endişeyle bakarken önüme döndüm gözlerim Zack i gördüğünde bana sinirli halde bakıyordu ve hakem konuştu"Kurallar belli köşelerinize hazır ve başla "
İlk olarak biraz ısınmayı amaçladım sert bir yumruk atarak kan kusmasını sağladım ardından iki tekme attım ve beni köşeye sıkıştırarak karnıma ard Arda vurmaya başladı herkes çığlıklar içinde bağrıyordu . Köşeden kurtularak omzuna çıktım kendime onun bir vampir benim ise melez olduğumu hatırlatarak bir taklayla göbeğinin üstüne düşmesini sağladım, üstüne çıkarak yüzünü yumruklamaya başladım birkaç yumruğun ardından dönerek üstüme çıktı
"Salak kız orospu "derken yüzüme beni öldürmeye yetecek güçte yumruk atıyordu . Delirdim ve dişlerim keskinleşti tam Bayılacak haldeyken yüzümde olan kandan önümü göremiyordum. Müdahale etmek isteyen Zack ve kurtlar çetesini tutarlarken ondan kurtularak ayağa kalktım üstüne havada takla atıp çıktım ve hiç düşünmeden delice vurmaya başladım en sonunda vücudunu Delen elimde kalbini avuçlarıma aldım görevliler sakın yapma derken salonda çıt yoktu herkes beni izliyordu elimi çekerek ayağa kalktım ve sonrası boşluk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melezler Klanı
Novela JuvenilKorumacı ve bir o kadar da tehlikeli olan melez kız Cara hayatında belkide ilk defa aşkı tatmış ama daha kendine bile itiraf edemeden herşey maf olmuştu. Bütün ümitsizliğle yeni bir yere taşınan Cara 'yı şimdi yeni bir aşk bekliyor . Okuyun ve melez...