-Parti-

85 8 0
                                    

Multimedya : Cara ve giydiği kombin

.................................................................

Atılan yumruk ile sendelemem bir oldu. Nihayet kendimi toparladığımda yumruğun sahibinin Zack olduğunu anladım. Bir yumrukta ben geçirmiştim. Bunun derdi neydi alamamıştım. Üstüme doğru yürümeye başlayınca sert bir tekme ile 3m ötede ki duvara yapıştırdım. Sapsarı gözleri beni korkutsada bende ondan farklı değildim. Herkes bizi izlerken karnıma ardından yüzüme bir yumruk geçirdi. Yere düşmemle üstüme çıkmıştı. Bir yumruk girişiminde daha bulunduğun da yumruğunu tuttum ve kolunu kırdım . O Acıyla inlerken ayağa kalktım ve
"Birdaha sakın deneme yoksa kırılan sadece kolun olmaz" dedim ve masadan kan torbasını alıp dışarı çıktım.

Yorucu bir günün ardından her yıl yapılan ve gitmek zorunda olunan vampir partisinde ne giyeceğime karar verdim. Barda olucağı için şık ve rahat birseyler seçtim. Duşa girdiğimde olanları düşünüp duruyordum. Zack Bana durduk yere yumruk atmıştı ve beni rezil etmişti. İntikam almaya çalışıyordu aklınca  İçimden ona küfürler yağdırırken suyu kapadım ve havlularıma sarıldım. Saçlarımı kurutarak hafif bukle yaptım.
Etek ve buluzumu giydim ve Botlarımı ayağıma geçirdim. Hafif makyajın ardından hazırdım. Gerçekten güzel olmuştum. Odadan çıktığımda Zack ile bir kız karşı odadan çıkmışlardı. Onlarda muhtemelen partiye gidiyordu. Ona ve yanındaki Kezbana aldırmadan beni almaya gelen çocukla tanıştım. İnanılmaz derecede yakışıklıydı ve çok kibardı. Arabaya bindikten sonra bir Drift sesi geldi. Zack Lamborghini ile önümüze geçmiş hava atmaya calışıyordu. Edward gazı kökledi ve yarış başladı. Arada onlar bizi geçse de Edward çok hızlıydı. Aynanda vardığımız klübe girdik. Beni belimden tutarak içeri sokan Edward ile bir köşeye oturup içkilerimizi söyledik. Birazdan yanımıza yaklaşan adamlarla adeta bütün huzurum kaçmıştı.

Melezler Klanı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin