Umarım Beğenirsiniz Arkadaşlar .
###
O gün okul boyunca beni seven (!) o kişiyi aramıştım aa pek bir şey bulamadım. Her nasıl seviyorsa o ve arkadaşı dışında kimse bilmiyordu. İsmini sınıfına falan da bilmiyordum , bilsem yapacağım ilk iş benim kendisine karşı kin gütmemi söylemekti. Yani ona kızmıyordum çünkü sevmek kötü bir şey değildi ama insan seçimi önemliydi ve ben insanlardan nefret ediyorum. Bugün evden direk okula geçeceğim zaten mekana gidemezdim kafam karışmasın diye. Evden erken saatte çıktım okula yürüyerek rahatça gidebileyim bari.Sokakta giderken tanıdık bir sesi duvarın arkasından duymamla oraya baktım. Buğra diye bana kendini tanıtan çocukla yanında bana yüzü itici gelen biri kavga ediyordu .Hemen duvarın arkasında eğildim ve dinlemeye başladım. Buğra " Ulan sen ne şerefsiz bir insansın , ne diye kızı yok yere telaşa veriyorsun ? " Sesi de kendi kadar itici olan adam " Buğra, o yazıyı küçük Kızıl'ımı etkilemek için yazdım ve kızımın kafasını da biraz karıştırdım." dedi. Lanet olsun o yazıyı bu malak şerefsiz manyak herif yazmış ve bir bu eksikti ! Konuşmalar devam ederken kafamın üstünde herifin " Bak kızımız da burdaymış." dediğini duydum. Ayağa kalktım ve küçük duvarı atlayıp onların bölümüne geçtim."Bana biri şu lanet olayı anlatır mı ? " dedim. "Aa Ateş saçlı kızım daha tanışmadık ama ben Yağız . " dedi lanet adam sonra da " Madem benim kim olduğumu öğrendin o zaman olayı biraz daha açayım . Ben senin tüm geçmişini ve aileni tanıyan biriyim.Hani şu her doğum gününde kapının önünde bulduğun üstünde KIZIL yazan gelinlikler , pencerenin önündeki karanlık insan , ......." dedi.Ben ise büyük bir şok ile "Ne yaptın daha başka lan ne yaptın ? Ben senin yüzünden babamla ne kadar çok kavga ettim biliyor musun ? Abimle ne kadar tartıştık biliyor musun gerizekalı beyinsiz ? " "Aaa bunlar daha hafifleriydi işte onlar seni üzdü diye cici kız ben de topluca bir can alma operasyonu yaptım " dedi iğrenç iğrenç sırıtarak " Hani o ikiyaz önceki malum gece var ya tam olarak onu ben yaptım seni üzani üzerim ben . Hem onlar ikimizin mutluluğuna karışıyordu . " Böyle demesiyle Buğra herifin yüzüne bir tane geçirdi . " Yürü git lan burdan şerefsiz. ama öyle bir git ki seni bulduğumda intikam ateşiyle tutuşmuşken dumanından bile iz kalmasın şerefsiz adam . " dedi. Adam sallana sallana yanımızdan giderken ben çoktan dizlerimin üstüne çökmüş ağlıyordum. 2 yaz önce pazartesi günü bu kahrolasıca lanet herif ailemi katletmişti. Abimin düğününü basıp etrafı taramıştı.Abimi , annemi , babamı teyzemi , halamı ve Umut'umu küçük kardeşimi öldürmüştü . Polisler bu adamı aylarca aramış sonrası ise muamma. Akrabalarımın hepsi bu olaydan sonra haliyle korkup benimle bir daha görüşmediler ben ise sadece bana yardım eden öz ablam saydığım ablamla görüşmüştüm. O bana ışık olmuştu .Umut'umu ölü buldum o gün , Umut'umu kaybettim ben o gün . Ben haykırırcasına ağlarken yanıma Buğra' nın geldiğini gördüm ve sonrası karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl'ın Gizli Tonu
Teen FictionBen Kızıl.Kızıl ATEŞ.Bu hayata insanların kötülüklerini sahiplenmek için gelmişim sanki.Hayat bana pek gülmedi ben de güldürmeye çalışmadım . Ama şansım işte o gün dönecek.