Elimle şakaklarımı ovuşturdum. Sıtkı az kaldı seni parçalayacağım. Bir sus ya.
"...ama kız da geldi. Dedim gelme git. Sonra vay efendim annemizi arayacakmış, beni babama şikayet edecekmiş. Ay kenarım."
"Sıtkı seni döverim. Fena döverim. Lan geri zekalı beynim kulaklarımdan aktı seni anlayacağım diye." Şu an hayatınızda asla tanımak istemeyeceğiniz bir Serin'im. Başım ağrıyor,agresifim.
"Serin nasılsın?"dedi Esra Hanım benim oturduğum tarafa bakarak.
"İyiyim. Siz?"
"Teşekkürler. Ben de iyiyim. Çok şanslısın kısmetin hiç kesilmiyor. Eee heyecan var mı?"
Ulan Erkut bu sezon bitsin kelleni alacağım. Senin iddia yapma girişimini at çarpsın. Sığırella seni! Kısmet falan demeyin ben buraya ot gibi oturmaya geldim. Sezon sonu bahanem de talip gelmedi o yüzden gidiyorum olacak. Ama olamayacak.
"Bence bana gelmediler. Acaba başka Serin var mı?" diye etrafa bakındım. Sıtkı fısıldayarak "Yok bro. Üzgünüm."dedi. Bende şans olsa iddiayı kazanırdım.
"Bizim tek göz ağrımızsın. Ahahaha!" diye güldü Esra Hanım ve stüdyo.
Ay çok komik. Ay öldüm.
"Talip geldi bana o zaman...Değil mi?"
"Evet. Seni sahneye alıyoruz."
Bence de ben sahneyle evleneyim. Anladınız mı inceyi? Hı? Hepiniz cahil geldiniz cahil gideceksiniz.
"Alalım o zaman."dedim yerimden kalkarken. Geçerken yine aynı adamın ayağına bastım. Ben geçen de özür dilememiştim. Neyse koy bir yana. Şu an önemli olan sensin Serin. Hadi Rambo pes etmek yok!
Yine geçen talipte oturduğum yere oturdum. Alışmamalıyım lan böyle.
"Mutlusun değil mi Serin?"dedi Esra Hanım. Tabii nerede Mahmut, Kasım varsa bana geliyor sonra kezbanların kısmeti kapanıyor. Kezbanlara !bnelik yapmak beni mutlu ediyor. Başka işim yok ya.
"Mutlu ne kelime, havada uçuyorum. Hermes'e taş çıkartacak kadar yükselirim bu ayakkabılarla."dedim ve tabiki de bu cahil stüdyo anlamadı.
Cahillik burada apayrı bir seviyede. Anlamak için yaşamanız lazım. Burası anlatılmaz yaşanır.
"O zaman seni daha fazla heyecanlandırmadan talibini çağıralım."dedi Esra Hanım.
Allah aşkına ölüceğim burada heyecandan. Talibimi görmek için ölüyorum.
"Şimdi Taha geliyor."
*Multimedia'yı açın*
Beni şaşırtıyorsun Taha.
Etraf coşuyor.
Şakşakçı teyzeler şak şak mod: on
Stüdyo şarkıyı söylemeye çalışıyor ama tek söyleyebildikleri kısım 'bara bara bara bere bere bere'. Hayvan gibi bağırıyorlar nakaratta, sonra da diğer kısımlarda ölümüne bir sessizlik.Karşı taraftaki yerine oturmuş olacak ki müzik kesildi. İşte adamın sesini, aksanını duyacağım an.